Curs Vânzări pentru companii

cu Marian Rujoiu
Online I Disponibil Imediat

număr cursanți înscriși: 900+

curs time management
31
lecții Video
15
ore video
60
fișe de lucru
Acces
Pentru Totdeauna

★ ★ ★ ★ ★ Sales Academy – Program online pentru creșterea vânzărilor în companii

940,00 Lei (-76%)

229,00 Lei

Ofertă specială curs Sales Academy

Dacă te înscrii acum la acest curs vei beneficia de:

940,00 Lei (-76%)

229,00 Lei

Curs Sales Academy

Sales Academy este un program online de vânzări care poate fi urmat de toți angajații care lucrează în vânzări.  Programul poate fi parcurs individual sau poate fi facilitat de managerul de vânzări sau de o persoană desemnată din cadrul companiei.

Accesul în program se face imediat și chiar dacă recomandarea este ca acest program să fie urmat în ritm de 1 modul/săptămână, veți avea acces la tot programul, toate modulele, imediat.

În momentul înscrierii se creează automat un user și o parola cu care vă veți putea loga oricând în viitor. Accesul în program este tip Life Time Access (acces pentru totdeauna).  Nu există taxe lunare sau anuale pentru acces și nici alte taxe ascunse.

Mai jos aveți enumerate modulele video (peste 30) la care veți avea acces. Fiecare punct de mai jos reprezintă un modul video cu durată între 8 și 56 de minute. Fiecare modul video vine la final cu propuneri de workshop-uri, jocuri de rol, exerciții sau fișe de lucru acolo unde este cazul.

Structură Curs Sales Academy

SECȚIUNEA I – Comportamente care vând

Comportamente care vand

1. Comportamentul care vinde – RELEVANT

  • Relaționare și raport
  • Edificarea nevoilor
  • Lansarea ofertei
  • Extinderea emoției
  • Valorificarea obiecțiilor
  • Acțiunea de a închide
  • Normalitatea de a reveni
  • Tăria de a prospecta

2. Intrarea pe aceeași lungime de undă cu clientul – Crearea relației

  • Triunghiul succesului în vânzări
  • Comportamentul verbal
  • Comportamentul paraverbal
  • 4 propuneri de workshop-uri

3. Edificarea nevoilor clienților

  • 10 tipuri de întrebări
  • Formula pentru edificarea nevoilor (CPI)
  • 4 propuneri de workshop-uri
Prezentarea produsului

4. Prezentarea produsului sau a serviciilor

  • 3 elemente (beneficii, valoare și esență)
  • Ce sunt Caracteristicile?
  • Ce sunt Avantajele?
  • Ce sunt Beneficiile?
  • Care este diferența dintre
  • Avantaje și Beneficii?
  • Prezentarea beneficiilor
  • 4 propuneri de workshop-uri
Pozitionarea pretului

5. Poziționarea Prețului

  • 3 elemente (beneficii, valoare și esență)
  • Ce sunt Caracteristicile?
  • Ce sunt Avantajele?
  • Ce sunt Beneficiile?
  • Care este diferența dintre Avantaje și Beneficii?
  • Prezentarea beneficiilor
  • 4 propuneri de workshop-uri
Extinderea emotiei

6. Extinderea emoției

  • Cum creezi emoție?
  • Luarea deciziilor de către clienți
  • Elementul care poate fi influențat pozitiv
  • Emoții pozitive și emoții negative
  • Consecințe emoționale pozitive și consecințe negative
  • 4 propuneri de workshop-uri

7. Satisfacerea nevoilor emoționale

  • Satisfacerea nevoilor emoționale pozitive
  • Cele 6 nevoi umane
  • Paradoxul care contează
  • 4 propuneri de workshop-uri
Valoarea obiectiilor

8. Valoarea obiecțiilor

  • De ce apar obiecțiile?
  • Cum să nu răspundem obiecțiilor?
  • Strategia ADOR pentru valorificarea obiecțiilor
  • 4 propuneri de workshop-uri
Cum inchizi o vanzare

9. Acțiunea de a închide vânzarea

  • Principalul impediment în închiderea vânzărilor
  • Semnale de cumpărare
  • Când facem închiderea?
  • 3 tipuri de tehnici de închidere
  • 21 tehnici de închidere
  • Regula de aur în închiderea vânzărilor
  • 4 propuneri de workshop-uri
Inchiderea vanzarii

10. Elemente suplimentare pentru închiderea vânzării

  • 3 abordări și efectele acestora
  • Tipologii de clienți (luarea deciziilor)
  • Recunoașterea acestor tipologii și folosirea strategiei optime
  • 4 propuneri de workshop-uri
follow-up

11. Normalitatea de a reveni (follow-up)

  • Motive pentru care merită să faci follow-up
  • Propunere workshop

12. Tăria de a prospecta

  • 8 sfaturi privind prospectarea
  • Clarificarea indicatorilor
  • Propunere exercițiu

SECȚIUNEA II – Situații practice în vânzări

13. Pregătirea vânzării

  • 5 paliere pentru pregătirea vânzării
  • Propunere Exercițiu,
  • Decizie și Focus

14. Oferte scrise de vânzare care vând

  • 4 caracteristici ale unei oferte business
  • 12 componente ale ofertelor de vânzare scrise
  • 8 abordări strategice (firul roșu)
  • Care sunt cele 15 componente care transformă o ofertă obișnuită într-una care vinde
  • 4 propuneri de workshop-uri
Formula increderii

15. Cum declanșezi încrederea?

  • Formula încrederii
  • 4 efecte ale încrederii
  • Tipuri de încredere
  • Încredere deșteaptă
  • Pașii încrederii
  • 13 obiceiuri ale vânzătorilor de încredere
  • 4 propuneri de workshop-uri
Identificarea nevoilor in vanzari

16. GAIN – Formula avansată pentru identificare nevoilor

  • Formula Gain – pentru mai mulți clienți
  • Ce declanșează achiziția dincolo de nevoi?
  • Propunere joc de Rol,
  • Decizie și Focus
Vanzari prin telefon

17. Vânzări la telefon

  • Ce este greu în vânzarea telefonică?
  • Ce este ușor în vânzarea telefonică?
  • 25 de sfaturi pentru creșterea vânzărilor la telefon
  • Propunere exercițiu, decizie și focus
Reguli de baza in vanzari

18. Reguli de bază în vânzări

  • 15 reguli de bază în vânzări
  • Propunere exercițiu, decizie și focus

19. Tipuri de vânzări vechi și noi

  • Vânzări directive
  • Vânzări consultative
  • Vânzări bazate pe nevoie
  • Vânzări bazate pe probleme
  • Vânzări bazate pe intenții
  • Vânzări educative
  • Vânzări bazate pe încredere
  • Vânzări relevante
  • 4 propuneri de workshop-uri

20. Greșeli în vânzări

  • 12 greșeli frecvente în vânzări
  • Propunere exercițiu, decizie și focus
B2B versus B2C

21. Particularități B2B vs B2C

  • 10 diferențe care contează
  • Abordarea și strategia potrivită în B2B
  • Abordarea și strategia potrivită în B2C
  • Abordarea H2H
  • Propunere exercițiu, decizie și focus

SECTIUNEA III - NEGOCIEREA ȘI INFLUENȚAREA

Strangerea de mana

22. Cum oferi o strângerea de mână memorabilă

  • Cum oferi o strângerea de mână memorabilă
  • Poziție, durată și intensitate
  • Particularități în funcție de gen
  • Propunere Exercițiu,
  • Decizie și Focus

23. Așezarea la masă și în încăpere

  • Poziție prietenoasă
  • Poziție de cooperare
  • Poziție non conflictuală
  • Poziție competitivă
  • Poziție conflictuală
  • Poziția de confort în încăpere
  • Propunere Exercițiu, Decizie și Focus

24. Legile persuasiunii

  • Legea reciprocității
  • Legea contrastului
  • Legea simpatiei
  • Legea dovezii sociale
  • Legea autorității
  • Legea consecvenței
  • Propunere Exercițiu, Decizie și Focus
Tipologii clienti

25. Tipologii de clienți dificili

  • Fricosul
  • Ezitantul
  • Dictatorul
  • Bădăranul
  • Sfaturi privind abordarea fiecărui tip de client
  • Propunere exercițiu, decizie și focus
Cum negociezi discountul

26. Negocierea Discount-ului

  • Când se oferă discount-ul
  • Cum se oferă discount-ul
  • Cum nu se împart diferențele?
  • Propunere exercițiu, decizie și focus
Tehnici de negociere

27. Tehnici de negociere

  • Negocierea concesiilor
  • 5 tehnici de negociere folositoare în vânzări
  • Propunere exercițiu, decizie și focus

SECTIUNEA IV - Eficientizarea vânzărilor

Eficienta in vanzari

28. Eficiența în vânzări

  • Ciclul vânzărilor
  • Time management în vânzări
  • Mai multe vânzări
  • Propunere exercițiu, decizie și focus
Puncte tari in vanzari

29. Puncte tari în vânzări

  • Puncte forte în vânzări
  • Autoevaluare punctelor forte
  • Folosirea punctelor forte
  • Exercițiu, decizie și focus

30. Beneficii CRM

  • Ce este un CRM?
  • Cum ajută un CRM creșterea vânzărilor
  • Exercițiu, decizie și focus
Eficientizarea vanzarilor

31. Eficientizarea vânzărilor

  • Maparea procesului de vânzări
  • Indicatori de rezultat
  • Indicatori de activitate
  • Indicatori de comportament
  • 4 propuneri de workshop-uri
Certificat curs Sales Academy

32. Certificare curs Sales Academy

  • În cazul în care îți dorești la sfârșitul Cursului poți da un test grilă pentru a primi certificat de participare conform mostrei. Acest certificat poate fi trecut în CV și reprezintă un plus, însă nu este un curs de calificare emis sub egida Ministerului Educației

Ofertă specială curs Sales Academy

Dacă te înscrii acum la acest curs vei beneficia de:

940,00 Lei (-76%)

229,00 Lei

Curs Vânzări (Sales Academy) – Ce vor învăța participanții?

Din acest curs de vânzări desfășurat online  participanții vor învăța pas cu pas următoarele:

Certificare curs Sales Academy

În plus, după finalizarea cu succes a cursului de sales academy cu Marian Rujoiu și a examenului grilă vei primi: 

Jocul vânzărilor s-a schimbat

Fluctuația crescută în domeniul vânzărilor sau chiar lipsa personalului necesită soluții care să compenseze un program de induction mai scurt, rezultate mai rapide, scăderea costurilor și atenuarea pierderilor pentru tot acest proces.

Progresele tehnologice au permis și permit mai multor jucători să intre în teren. Concurenții mici pot folosi viteza și agilitatea pentru a depăși performanțele companiilor stabilite. Ca urmare, clienții au mai multe opțiuni și sunt interesați de capabilități care oferă mai mult decât o valoare economică.

Chiar și managerii de vânzări care participă la cursuri de formare nu primesc ceea ce au cu adevărat nevoie. Seminariile generice îi învață pe managerii de vânzări cum să se ocupe de rapoartele directe ale diferitelor tipuri de locuri de muncă și de personalitate, acestea nu se traduc bine într-un scenariu de vânzări, în care obiectivul principal să fie atins și anume să-și ajute echipa să vândă mod eficient.

Prin urmare concurența tot mai acerbă, clienți tot mai sceptici și mai sofisticați și personal tot mai greu de găsit, împing companiile către găsirea unor soluții imediate care să nu coste o avere.

Bine te-am găsit!

Înainte de a achiziționa acest program este important să ne cunoaștem puțin și să-ți dezvălui cum a luat naștere acest program și în ce măsură vine în întâmpinarea nevoilor companiei tale.

Am lucrat cu mii de vânzători, de la începători până la experți în domeniul vânzărilor. Am livrat sute de cursuri atât în regim open cât și personalizat la sediul companiilor. Am lucrat mulți ani în vânzări și îmi este foarte clară realitatea din teren.

În tot acest parcurs mi s-au cristalizat care sunt punctele vulnerabile și care sunt acele elemente forță care conduc la creșterea vânzărilor.

Chiar dacă și eu la rândul meu am urmat zeci de cursuri și am citit sute de cărți în domeniul vânzărilor întotdeauna a fost nevoie să realiniez tot ce învățam, la piața din România, la specificul clienților și la specificul vânzătorilor din România.

Un studiu recent efectuat de Huthwaite International a constatat că 87% din învățarea bazată pe clasă se pierde după 30 de zile. Aceasta nu este o veste bună, chiar dacă procentele sunt discutabile.

Intervențiile de instruire ar trebui să fie eficiente din punct de vedere al costurilor și să aibă un impact mare. O soluție de formare online de vânzări le-ar permite vânzătorilor să practice și să discute despre formarea lor. Pentru a motiva personalul din vânzări, instruirea ar trebui să fie relevantă pentru rolurile lor și să ajute la explorarea cunoștințelor prin propriul lor mediu de vânzări.

Discutând atât cu cumpărătorii cât și cu manageri de vânzări sau vânzători profesioniști asupra lucrurilor cu adevărat importante în vânzări, au reieșit de fiecare dată 5 aspecte cheie care conduc la creșterea vânzărilor:

  • Înțelegerea nevoilor clienților
  • Prezentarea convingătoare a produselor sau a serviciilor
  • Managementul obiecțiilor ridicate de clienți
  • Închiderea vânzării
  • Crearea unor relații de durată

Pe măsură ce ciclul vânzărilor devine mai complex și cu mai multe variabile, profesioniștii în vânzări au nevoie de un set de abilități diverse. Mai mult decât atât, soluțiile devin din ce în ce mai sofisticate și necesită mai multă competență din partea profesioniștilor în vânzări. Instrumentele de vânzare devin tot mai expansive și necesită instruire intensivă.

Nu este surprinzător faptul că onboarding-ul a devenit un proces de 12 luni pentru mulți profesioniști de vânzări. Este un timp mult prea mare, prin urmare este important să grăbim acest proces.

De foarte multe ori când am ținut cursuri de vânzări eram rugat să permit înregistrarea cursului pentru ca angajații să-l poată vedea ulterior. De multe ori chiar s-a întâmplat să observ că erau făcute înregistrări audio pe ascuns. Cei care-și doreau acest lucru au înțeles ceva și anume că este nevoie să revezi sau să recapitulezi ori de câte ori ai nevoie, iar un curs în sală din păcate nu poate acoperi acest lucru.

Și acum mai sunt pe YouTube video-uri cu mine realizate în urmă cu aproape 15 ani. La vremea respectivă am fost surprins să constat că acestea erau folosite de traineri interni sau de manageri în cadrul întâlnirilor lor drept bază pentru însușirea de cunoștințe și loc de discuție pe spețele lor.

Toate aceste lucruri au condus la crearea programului Sales Academy. Într-un fel este un vis devenit realitate pentru că am găsit acea abordare care să aducă cât mai multe avantaje ale cursului din clasă și mai mult de atât:

  • am creat un program online de vânzări în care am pus toată experiența și cunoștințele mele;
  • programul are un cost simbolic raportat la beneficii;
  • companiile nu sunt nevoite să plătească taxe lunare sau anuale sau în funcție de numărul de angajați;
  • întrucât nu mai am timpul necesar să livrez cursuri în sală, aceasta devine modalitatea în care companiile pot avea acces la expertiza mea;
  • am gândit un program care poate fi urmat în trei forme: individual, de întreaga echipă de vânzări sau sub facilitarea cuiva din companie (manager, manager vânzări, Manager HR, trainer intern, etc.)
  • la finalul fiecărui modul video am venit cu propuneri de workshop-uri pentru integrarea naturală în activitatea de vânzări a ceea ce am prezentat.
  • companiile nu sunt nevoite să plătească instruire ori de câte ori un angajat este înlocuit sau pentru training-uri periodice.
  • acest training de vânzări l-am gândit după formatul unei academii de vânzări profesionale: evaluare inițială, module bine targhetate, aplicabil, workshop-uri, evaluare finală și posibilitatea de a reveni.

Mai sunt și alte aspecte de care am ținut cont când am creat acest program, însă deja acest mesaj al meu pentru tine care citești, fie că ești manager, fie că ești antreprenor, fie că ești manager de vânzări sau vânzător, devine suficient de lung.

Cu drag,

Marian Rujoiu

marian rujoiu

Ce spun cei care au urmat acest curs Sales Academy cu Marian Rujoiu?


Pe platforma Life University sistemul de raiting este unul transparent, asemenea platformelor de Booking, unde beneficiarii reali lasă părerile lor.

Ratings & Reviews

5.0
Medie Evaluări
2 Evaluări
5
2
4
0
3
0
2
0
1
0
Cum a fost Experiența ta? Ne-ar plăcea să o aflăm!
Pop Calin
Adăugată cu 7 luni în urmă
Profesionalismul!

M-a impresionat profesionalismul prezentarii si continutul!

×
Preview Image
Ana Maria
Adăugată cu 11 luni în urmă
strucutura cursului

un curs bine structurat, potrivit pentru cei care vor sa inceapa o cariera in vanzari. domnul Marian Rujoiu vorbeste rar si este usor de urmarit. Limbajul este adecvat pentru toate nivelurile. (am urmarit cursul cu marind viteza la 1.25, pentru ca ritmul vorbirii a fost mult prea lent pentru mine si ma plictisea).

×
Preview Image
Show more reviews
Cum a fost Experiența ta? Ne-ar plăcea să o aflăm!

Sales Academy: este potrivit acest training de vânzări pentru compania ta?

Companiile mature cheltuiesc cu 34% mai mult pentru formare și dezvoltare decât omologii lor mai puțin maturi, potrivit cercetărilor Bersin .

Aceste companii mai experimentate înțeleg valoarea investiției în forța lor de muncă. Rezultatul: ei câștigă o creștere a profitului de trei ori față de concurenții lor, potrivit aceleiași cercetări.

training vanzari desfasurat in clasa

Toate aceste lucruri se leagă până la urmă de cunoștințele vânzătorilor. Din păcate, multe companii instruiesc vânzătorii, aceștia știu teoria însă nu aplică nimic.

Firul roșu în Sales Academy este dat de comportamente. Ceea ce generează schimbarea și vânzări mai mari este schimbarea comportamentului vânzătorului.

Până la urmă este esențial cum se comportă vânzătorul astfel încât să închidă mai multe vânzări.

Comportamentul care vinde, este Comportamentul RELEVANT, aceasta este baza programului Sales Academy.

Ce este Sales Academy?

Este un training de vânzări online, un program, un curs de vânzări, un ajutor binevenit?

Sales Academy este un sistem structurat pentru instruirea și dezvoltarea unei echipe de vânzări;.​

Este gândit să se potrivească atât celor care vând produse cât și celor care vând servicii;​

Programul surprinde și acoperă particularitățile în vânzare B2b sau b2C, vânzarea față în față sau vânzarea la telefon.​

Programul este gândit să fie înțeles atât de cei fără experiență sau cunoștințe în vânzări, cât și de cei care fac vânzări de ani întregi.

Este un program online care poate fi valorificat la maxim și în mediul offline (întâlniri, cursuri, sesiuni de învățare, în trafic, etc.)​

O abordare structurată ce conduce la dezvoltarea unui sistem complex de competențe și comportamente.​

Programul vine la pachet cu o serie de instrumente: propuneri de workshop-uri și exerciții, fișe de lucru, propuneri de joc de rol, evaluări inițiale și evaluări finale.​

Chiar dacă fiecare industrie are particularitățile ei, programul Sales Academy merge la esență, la comportamentul care vinde, astfel că puteți uni ușor întregul program cu ceea ce știți că funcționează deja în industria în care activați.​

Licența de folosire pentru acest curs este extinsă pentru toți angajații. În cazul în care se adaugă noi module sau se fac update-uri compania beneficiază gratuit de aceste lucruri.

Ofertă specială curs Sales Academy

Dacă te înscrii acum la acest curs vei beneficia de:

940,00 Lei (-76%)

229,00 Lei

Despre Marian Rujoiu

Trainer curs Time Management

cursformatoronlinetrainingmastery1.jpg

Domenii de expertiză

0 +
Ani experiență training
0 +
Ani experiență în Business
0 +
Cursanți

Marian Rujoiu, fondatorul Life University și al companiei Extreme Training, este trainer, manager, coach, consultant, acționar, însă dacă îl întrebi pe el cine este, îți va spune că este în primul rând om, în al doilea rând tată, iar în al treilea rând soț.


Marian Rujoiu conduce compania Extreme Training, iar în anul 2013 a reușit să poziționeze afacerea Extreme Training pe locul 1 la nivel național, pe domeniul de activitate training, atât din punct de vedere al cifrei de afaceri, cât și al profitului.


În acest moment conduce o echipă de 40 de traineri, oferă consultanță în afaceri, susține traininguri, dezvoltă produse, dezvoltă instrumente, dezvoltă oameni, însă o bună parte din timp și-o alocă propriei dezvoltări în scopul de a oferi mai departe. 

Lucrări Publicate

Educație și formări

FAQ - Curs Sales Academy Online

Răspunsurile la întrebările frecvente Curs Vânzări

Despre Curs Sales Academy

Cursurile Online sunt sesiuni video înregistrate cu top experți sau top performeri din diferite domenii (sales academy, time management,  actorie, muzică, sport, fashion, style spiritualitate, cooking, make-up, sănătate, conducere defensivă, dresaj canin, astrologie, ecommerce etc).

Odată ce achiziționezi un masterclass îl poți viziona oricând, în câteva secunde începând de acum, de pe laptop, telefon sau tabletă.

Prin aceste cursuri online facilităm legătura între top performeri/experți/modele din România sau din lume și oamenii care vor să se dezvolte sau sunt curioși și dornici să învețe de la cei mai buni pe subiecte practice.

La acest Curs vei avea acces pentru totdeauna. Depinde de tine cât timp îți ia să-l parcurgi. Fiind 15 h de video, probabil, la modulul intensiv ai putea să-l termini în trei zile.  Și după finalizare vei avea acces să revezi oricând, orice modul.

Dacă te înscrii acum la acest curs vei avea acces pentru totdeauna. Plătind o singură dată, o singură taxă, poți să vezi acest curs online, ori de câte ori dorești, oricând și de oriunde din lume.

Înscriere Curs Sales Academy

La acest Curs te poți înscrie apăsând butonul înscrie-te acum.
Înscrierea la Cursul  Online se poate face ușor:

  • Pasul 1: Apeși butonul de înscriere (cumpără curs)
  • Pasul 2: Completezi formularul care ți se deschide cu datele tale
  • Pasul 3: Ai acces imediat la întregul Curs

Garanție Curs Vânzări Marian Rujoiu

Îți oferim încrederea de a avea acces la întregul curs, cu mențiunea că în termen de 30 zile, indiferent de motiv, dacă nu ești mulțumit primești înapoi banii achitați.

Știm că, fiind un curs Life Time Access, o să vrei să ai acces la el și ulterior și la eventuale update-uri, astfel că ai la dispoziție, nu o zi, nu două, nu 5 zile să vezi dacă e potrivit pentru tine, ci 30 zile. Dacă vei vrea banii înapoi, tot ce trebuie să faci este să ne trimiți un e-mail la [email protected] într-un termen de 30 de zile de la data achiziției.

Plata

Plata se face online cu cardul. În cazul în care nu aveți bani disponibili pe card, în momentul înscrierii alegeți opțiunea transfer Bancar și veți primi apoi pe email toate detaiile necesare pentru a putea face plata prin depunere la bancă sau prin ordin de plată. Momentan, încasările numerar la sediul nostru nu sunt posibile.

În termen de maxim 7 zile după ce banii au ajuns în contul nostru primești pe e-mail factura fiscală.

Dacă dorești înscrierea pe persoană juridică, este important ca plata să fie făcută cu cardul pe persoană juridică și nu cu cel personal. În momentul înscrierii  să alegi persoană juridică și să introduci datele de facturare.

Acces Curs Sales Academy

La tot Cursul ai acces acum, imediat ce finalizezi înscrierea. Ești redirecționat automat în contul tău. În cazul în care nu faci plata cu cardul, accesul va fi oferit în momentul confirmării plății.

Nefiind un curs în clasă nu ai nici o condiționare legată de timp.

Odată ce te-ai înscris, înregistrările sunt diponibile imediat, îl urmezi când dorești, în ritmul în care consideri că îți este de folos. Cursul poate fi accesat de oriunde din lume: București, Cluj, Iași, Timișoara, din orice oraș sau loc din Europa sau din lume.

Pe e-mail-ul cu care faci înscrierea vei primi un link, un user și o parolă. Cu acestea te poți loga în viitor.

Atâta vreme cât ai conexiune la internet poți să urmezi programul de pe orice dispozitiv (PC, Laptop, Tabletă, Telefon). Video-urile sunt optimizate și pentru mobil, astfel că dacă ai o conexiune la internet cel puțin rezonabilă, nu ar trebui să întâmpini nicio dificultate.

Video-urile din cont nu pot fi descărcate. Orice încercare de piratare atrage de la sine restricționarea accesului la cont și sancționarea conform legislației în vigoare. Din cont vei putea descărca workbookul și exercițiile în format audio.

Indiferent dacă acest program este achiziționat pe persoană fizică sau pe persoană juridică, accesul se poate face pe bază de user și parolă, iar accesul este garantat și destinat unei singure persoane. Transmiterea userului și a parolei către alte persoane încalcă drepturile de proprietate intelectuală.

Pentru a urma cursul trebuie să ai acces la internet. Programul nu poate fi parcurs dacă nu ai conexiune la internet.

Contact

Pentru orice nelămurire sau întrebare poți contacta Life University la telefon 0733 18 18 19 sau scrie-ne un e-mail la adresa [email protected]

Ofertă specială curs Sales Academy

Dacă te înscrii acum la acest curs vei beneficia de:

940,00 Lei (-76%)

229,00 Lei

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

Vrei acces GRATUIT la o lecție de vânzări?

Cum vinzi mai mult?

Marian

Rujoiu

Primești acces gratuit la o serie de lecții video, inclusiv la o lecție susținută de Marian Rujoiu.