În această notă de informare, găsiți răspunsuri concrete despre cum sunt colectate, stocate și prelucrate datele dumneavoastră personale. Dacă aveți o întrebare sau nelămurire, legată de aspectele prezentate ne puteti trimite intrebările dumnvoastră la adresa info@life-university sau la datele de contact furnizate mai jos.
Obiectivele demersului nostru, în ordinea importanței, privind această informare sunt următoarele:
- respectarea intimității dumneavoastră și protejarea datelor cu caracter personal
- repectarea prevederilor Legale privind protecția datelor cu caracter personal
- înțelegerea de către dumnvoastră modului a felului cum vă sunt colectate, stocate și prelucrate datele dumnvoastră pentru a vă proteja datele, pentru a respecta prevederile legale și pentru a servi interesului nostru legitim (comunicări de marketing, informări clienți, obligații legale)
Aceasta este versiunea curentă (V1) și valabilă în acest moment, creată în data de 14 Mai 2018.
- Cum să ne contactați?
- Ce acoperă Nota noastră de informare?
- Ce date, de ce și cum prelucrăm datele dvs. personale?
- În ce scop și cum prelucrăm datele oferite online, telefonic sau în mod direct de dumnevoastră?
- Cine este responsabil pentru colectarea și prelucrarea datelor dvs personale
- De la cine și cum colectăm datele datele dumneavoastră personale?
- Care sunt temeiurile noastre legale pentru prelucrarea datelor dumneavoastră personale?
- În ce situații colectăm și prelucrăm datele dumneavoastră?
- Cum folosim procese de profile automate și decizii automatizate?
- Despre scopurile pentru care prelucrăm date personale
- Cât timp păstrăm datele dvs. personale?
- Dezvăluim datele dvs. personale?
- Sunt datele dvs. personale în siguranță?
- Suntem certificați și am aderat la un cod de conduită?
- Care sunt drepturile dumneavoastră?
- Cum vă puteți exercita drepturile?
- Puteți alege setările de confidențialitate?
- Veți fi informat despre schimbările politicii de confidențialitate?
- Explicații cu privire la termenii și expresiile utilizați în această notă de informare
- Cum să ne contactați
- Datele sunt colectate și prelucrate de SOFT SKILS MANAGEMENT & TRAINING SRL Reg. com: J40/14764/2015, CIF: 35294693 cu Adresa: Str. Preciziei 6m, Bucuresti, (info@life-university.ro, 0314 25 25 34, 0733181819)
- Ce acoperă Nota noastră de informare?
- Această noastră de informare: produce efecte de la data actualizării
- Nota noastră este publicată la: 14.05.2018
- Nota noastră de informare se aplică websiteului www.life-university.ro si www.marian-rujoiu.ro
- Ce date, de ce și cum prelucrăm datele dvs. personale?
- Noi colectăm email-ul dvs. pentru pentru comunicări în scopuri de email marketing
- Noi colectăm emailul dumneavoastră pentru comunicări administrative legate de cursurile la care v-ați înscris
- Noi colectăm numele dumnvoastră în scopul personalizării mesajelor de marketing pe care vi le trimitem
- Atunci când faceți o înscriere, noi colectăm numele, prenumele și CNP-ul pentru gestionarea și emiterea documentelor de certificare privin participarea și absolvirea cursurilor
- Atunci când faceți o înscriere noi colectăm datele de facturare numai în scopul respecterii prevederilor legale privind emiterea facturilor proforme și fiscale
- În ce scop și cum prelucrăm datele oferite online, telefonic sau în mod direct de dumnevoastră?
- Datele vor fi prelucrate numai dacă există un interes legitim, un consințământ explicit sau avem o obligație legală
- Prelucrăm datele primite de la dumneavoastră pentru facturare folosind aplicația internă WP CRM
- Prelucrăm datele primite de la dumneavoastră pentru informări administrative aplicația internă Rainmaker Digital, aplicația de email marketing MailAgent, aplicația de Automatizări INFUSIONSOFT și aplicația de web email GOOGLE EMAIL.
- În funcție de materiale descărcate, de deschiderea emailurilor, de cursurile pe care le-ați achiziționat sau de intențiile enunțate explicit desfășurăm campanii de email marketing pe profile de interes gen ”interes dezvoltare personală” sau un alt domeniu, numite Audiențe Personalizate.
- Audiențele Personalizate sunt folosite în scop de email marketing pentru a vă prezenta materiale de marketing (webinarii, e-bookuri, videouri și oferte speciale)
- Audiențele Personalizate pot fi folosite pentru a crea Audiențe Personalizate în platforma Facebook pentru ca dumneavoastră primiți reclame relevante din partea noastră, numai în cazul în care v-ați dat acordul explicit în platforma Facebook.
- Audiențele personalizate pot fi folosite pentru a crea audințe similare (profil potențial client), în regim intern, cu ajutorul platformei Facebook ADS sau Google Adwords.
- Atunci când postați comentarii platforma wordpress reține adresa de email în scopul notificării pe email atunci când primiți răspuns sau în scopul de a vă răspunde pe email dacă ne puneți o întrebare.
- Atunci când faceți o înscriere, aplicația internă Rainmaker Digital face o verificare a adresei de email, pentru a vă acorda automat reducerea de client vechi în cazul în care ați mai fost client.
- Datele colectate pot fi prelucrate în scopuri de interes legitm pentru a crea statistici care să ne permită să dezvoltăm noi produse, să aducem anumite ajustări, sa luăm decizii de business mai bune sau să îndeplinim așteptările clienților sau potențialilor clienți la standarde cât mai înalte.
- Cine este responsabil pentru colectarea și prelucrarea datelor dvs personale
- Noi suntem responsabili pentru colectarea și prelucrarea datelor personale
- Noi decidem cum sunt prelucrate datele și de ce sunt prelucrate aceste date
- Responsabilul pentru protecția datelor cu caracter personal este Dan Lambescu. Datele de contact sunt: 0314252534, 0733181819, info@life-university.ro, Strada Ernest Juvara nr. 18, etaj 1 , Sector 6, București
- De la cine și cum colectăm datele datele dumneavoastră personale?
- Datele sunt colectate direct de la dumneavoastră prin telefon
- Datele sunt colectate direct de la dumneavoastră prin intermediul emailulurilor pe care ni le trimiteți
- Datele sunt colectate de la dumnvoastră prin intermediul formularelor web (formulare de înscriere sau abonare newsletter)
- Datele sunt colectate direct și indirect prin intermediul echipamenteleor sau dispozitivelor dumneavoastra în funcție de setările de confidențialitate sau preferințele browserului dumneavoastră: rezoluție, localizare, ip sau prin intermediul Cookie–urilor strict necesare pentru interesul legitim (ex: Google Analytics, Aplicație Chat – Zendesk, Facebook Pixel Code, WPCRM pentru efectuarea unei înscrieri)
- Datele sunt colectate indirect, în momentul în care altcineva (o persoană juridică sau fizică) face înscrierea la un curs pentru tine.
- Furnizarea datelor de către dumneavoastră este permisă și voluntară, excepând situația în care furnizarea datelor este o cerință obligatorie din punct de vedere legal: încheierea unui contract, date de facturare, date pentru înscrierea la cursuri sau contabilitate.
- Dacă nu reușiți să ne furnizați datele dumneavoastră personale și această furnizare este voluntară, atunci acest lucru nu vă poate afecta.
- Dacă nu reușiți să ne furnizați datele dumneavoastră personale și această furnizare este obligatorie, atunci vă poate afecta: Nu veti putea beneficia de serviciile pe care le vindem, pentru ca vanzarea lor e legata de inregistrarea si declararea unor detalii fiscale sau emiterea ceritificatelor de participare la cursuri sau a diplomelor autorizate conform legii (aceste date sunt necesare la momentul înscrierii)
- Care sunt temeiurile noastre legale pentru prelucrarea datelor dumneavoastră personale?
- noi procesăm numai date personale nesensibile
- Temeiul legal pentru prelucrarea datelor dumneavoastră personale „nesensibile” este: consimțământul dumneavoastră, un contract la care sunteți parte, o cerere de la dvs. înainte de intrarea într-un contract, solicitarea justifică prelucrarea datelor dvs. personale, necesitatea respectării unei obligații legale la care suntem supuși, interesul nostru legitim sau legitim al unei terțe părți.
- Prelucrăm datele dvs. personale pe baza unor interese care sunt: legitime, legale, reale, transparente și prezente.
- Interesele noastre legitime pot fi înlăturate de: interesele dvs. și drepturi fundamentale ale dumneavoastră.
- Vă protejăm în mod adecvat interesele și drepturile și libertățile.
- Vă oferim explicații detaliate (acest document) t care explică faptul că interesul nostru llegal și egitim are prioritate față de interesele dumneavoastră sau drepturile și libertățile fundamentale, fără însă a le încălca .
- Temeiul legal pentru prelucrarea datelor dumneavoastră personale „sensibile” este că prelucrarea se referă numai la datele cu caracter personal care pe care le faceți publice în mod evident (exemplu: postați dumneavoastră anumite comentrii pe website)
- Noi nu colectăm, nu stocăm și nu prelucrâm în niciun fel date personale sensibile.
- În ce situații colectăm și prelucrăm datele dumneavoastră?
- atunci când faceți o achiziție prin intermediul interfaței web, telefonic sau pe email
- atunci când navigați pe website prin intermediul Cookie-urilor strict necesare
- atunci când comunicați cu noi prin intermediul aplicației de chat online
- atunci când beneficiați de servicii gratuite: Documente, e-Bookuri, Webinarii
- atunci când participați la evenimente online sau offline, cu taxă sau fără
- atunci când ne solicitați abonarea la newsletter
- atunci când întocmim documentele legale și necesare pentru inscrierea, particiciparea și finalizarea cursurilor
- atunci când trimitem comunicări de marketing (pe email sau telefonic)
- Cum folosim procese de profile automate și decizii automatizate?
- Folosim datele dumneavoastră personale pentru a evalua automat aspecte ale intereselor dumneavoastră
- Facem evaluari automate care inclus: o analiză a caracteristicilor dumneavoastră, poate include predicții cu privire la comportamentul dumneavoastră, este realizată exclusiv cu mijloace informatice, este realizată fără implicare umană.
- Va fi menționată în continuare prin referire la termenul “profil complet automatizat”.
- Folosim datele dvs. personale pentru a lua decizii automate despre dumneavoastră.
- Deciziile automate se iau pe baza profilului complet automatizat și sunt sunt realizate numai de un calculator, sunt făcute fără intervenție umană, sunt denumite în continuare „procese decizionale complet automatizate”.
- Ne fundamentăm procesul de “decizie complet automată” despre dvs. pe următoarea logică de prelucrare: Daca un cititor acceseaza articole dintr-o anumita categorie, vom considera ca aria sa de interes este legata de acea categorie de articole si vom incerca sa personalizam, in viitor, continutul pe baza acelei analize; dacă un client a urmat un curs este predictibil să fie interesat de un alt curs; dacă un abonat al newsleterelui face/ sau nu face anumite acțiuni care intră într-un tipar complet automatizat, putem să personalizăm acțiunile de marketing pentru a crește relevanța pentru abonat și a servi interesului legitim; dacă o persoană este client deja, îi acordăm automat anumite reduceri.
- Deciziile noastre „complet automate” nu au un impact asupra drepturilor dumneavoastră și nu au impact real semnificativ semnificativ asupra, circumstanțelor aferente situației dumneavoastră, comportamentului dumneavoastră sau alegerilor dvs.
- Temeiul legal pentru prelucrarea noastra referitoare la deciziile „complet automate” referitoare la dvs. este o prelucrare în scopul intereselor noastre legitime, sau intereselor legitime ale unei terțe părți sau intereseelor tale legitime.
- Datele dumneavoastră personale pe care sistemul nostru se bazează atunci când ia „decizii complet automate” sunt date personale “nesensibile”.
- Deciziile noastre “complet automate” nu vă pot afecta.
- Despre scopurile pentru care prelucrăm date personale
- Prelucrăm datele dvs. personale pentru scopurile descrisela punctul 3.
- Scopurile noastre, pentru care prelucrăm date personale sunt reale, prezente, și legitime.
- Nu vă prelucrăm datele dvs. personale în scopuri secundare care sunt incompatibile cu scopurile principale pentru care datele dvs. personale sunt colectate inițial; fără consimțământul dvs. prealabil, fără să existe un interes legitim în acest sens, și fără un temei juridic.
- Vă informăm că nu colectăm și prelucrăm date care sunt incompatible cu scopul enunțat.
- Cât timp păstrăm datele dvs. personale?
- Limităm durata de stocare a datelor dvs. personale la ceea ce este necesar pentru scopurile noastre de procesare enunțate.
- Revizuim necesitatea păstrării în continuare a datelor dvs. personale: In fiecare an analizam datele colectate si prelucrate, in vederea filtrarii, sortarii si mentinerii prelucrarii doar pentru datele in cazul carora scopul prelucrarii este actual.
- Ștergem datele dvs. personale într-un interval de timp specificat: Stergem datele dumneavoastra la momentul la un an de la data la care relatia dumneavoastra cu noi se incheie (clauza aplicabila în cazul newsletterelor nedeschise, de la momentul la care cititorul nu mai acceseaza continutul newsletterelor noastre).
- Stergem datele dumneavoastra la momentul la care ne solicitati acest lucru, cu exceptia datelor a caror furnizare si prelucrare este impusa de o prevedere legala, pe care le stergem in termenul prevazut de lege pentru aceasta (datele de facturare in 5 ani) participarea la cursuri, pe perioadă nederminată, ).
- În cazul în care păstrarea datelor dvs. personale este necesară în scopurile specificate de lege, putem păstra în continuare datele dvs. personale (exemplu: participarea la cursuri, absolvirea unor examene)
- Dezvăluim datele dvs. personale?
- Datele dumneavoastră sensibile nu vor fi dezvăluite de către terți
- Nu colectăm și nu prelucrăm și nu oferim date sensibile către terți
- Datele dumnevoastră personale nesensibile pot fi procesate de terți cu care avem o relație contractuală în scopuri care servesc interesului nostru legitim sau legal: InfusionSoft – Aplicație de email Marketing, ZenDesk Chat – Aplicație de Chat, Facebook ADS – Aplicație Marketing cu acordul dumnvoastră, Mail Agent – aplicație email Marketing, Google Analytics – aplicație pentru statistici.
- Menționăm că lucrăm cu furnizări interni sau externi care oferă garanții suficiente de credibilitate și legalitate pentru a putea prelucra aceste date.
- Parte din datele dumneavoastră personale pot fi prelucrate sunt transmise și pot fi prelucrate de către furnizori interni sau interni cu care avem o relație contractualulă pentru a vă putea oferi serviciile Life University (gratuite sau contra cost) după cum urmează, numai în scopurile menționate mai jos pe următoarele categorii:
- Servicii de conatabilitate și juridice (nume prenume, andresă, cnp)
- Servicii de facturare: nume, prenume, adresa de e-mail, număr de telefon, adresă;)
- Servicii de curierat/poștă: nume, prenume, adresa de e-mail, număr de telefon, adresă;
- Servicii de trimite SMS: numărul de telefon;
- Servicii newsletter: adresa de e-mail, nume, prenume, număr de telefon;
- Servicii de email (SMT): adresă de email email, nume și prenume;
- Servicii de procesare plăți online – nume, prenume, adresa de e-mail, număr de telefon, adresă;
- Servicii newsletter: adresa de e-mail, nume, prenume, număr de telefon;
- Servicii de statistică online (Google Analytics si Facebook Pixel Code): acțiuni pe website, durata unei vizite, pagini vizitate, achiziții, ip). În aceste servicii nu sunt colectate date personale precum nume și prenume ci aplicațiiile stochează și prelucrează numai acțiuni.
- Servicii de comentarii: nume și adresă de email;
- Sunt datele dvs. personale în siguranță?
- Îți ținem în siguranță datele personale, cu măsuri tehnice corespunzătoare, cu măsuri organizatorice adecvate,, cu un nivel adecvat de securitate, împotriva prelucrării neautorizate, împotriva prelucrării ilegale, împotriva pierderii accidentale sau ilegale, împotriva distrugerii accidentale sau ilegale; împotriva daunelor accidentale sau ilegale.
- Am implementat măsuri pentru a descoperi breșe de securitate: documenta cauzele incidentului de securitate, documenta care date personale sunt afectate de incidentul de securitate, documenta acțiunile (și motivele acțiunilor) pentru a remedia încălcarea securității, limita consecințele incidentului de securitate. recupera date personale, reveni la o stare normală de prelucrare a datelor cu caracter personal.
- Dacă avem un grad de certitudine rezonabil că s-a produs o încălcare a securității prelucrării datelor dvs. personale, atunci raportăm incidentul de securitate catre managementul companiei noastre și desemnăm o persoana responsabilă pentru: a analiza dacă încălcarea securității poate avea efecte nefavorabile pentru dvs., a informa personalul relevant din organizația noastră, a determina în ce măsură este necesară notificarea Autorității de Supraveghere cu privire la incidentul de securitate, și stabili dacă este necesar să vă comunicăm informații despre incidentul de securitate.
- investigăm incidentul de securitate dacă este cazul și încercăm să împiedicăm ca incidentul de secritate să ducă la , distrugerea accidentala sau ilegala a datelor personale, pierderea accidentală sau ilegală a controlului datelor cu caracter personal, pierderea accidentală sau ilegală a accesului la datele cu caracter personal, alterarea accidentală sau ilegală a datelor cu caracter personal, divulgarea neautorizată a datelor cu caracter personal, sau acces neautorizat la datele cu caracter personal.
- depunem toate eforturile pentru atenuarea riscului imediat de producere a unui prejudiciu.
- Notificăm Autoritatea de Supraveghere cu privire la incidentul de securitate, daca încălcarea este susceptibilă să ducă la un risc ridicat pentru drepturile și li
- vă informăm despre încălcarea securității dacă încălcarea este susceptibilă să ducă la un risc ridicat pentru drepturile și libertățile dumneavoastră, cât mai repede posibil, prin canale de contact adecvate, de ex. prin e-mail, SMS, bannere proeminente pe site-ul nostru, comunicări poștale, reclame proeminente în mass-media etc.
- Nu suntem obligați să vă informăm direct dacă: am luat măsuri pentru a face ca datele dvs. personale să fie incomprehensibile oricărei persoane care nu este autorizată să le acceseze, imediat după incidentul de securitate, am luat măsuri pentru a ne asigura că riscul ridicat pentru drepturile și libertățile dvs. nu mai este posibil să se producă sau ar implica eforturi disproporționate. Într-un astfel de caz, vă vom informa prin intermediul rețelelor publice.
- Suntem certificați și am aderat la un cod de conduită?
- Nu folosim un organism de certificare autorizat pentru a certifica faptul că respectăm legea, pentru simplul motiv ca in Romania, la aceasta data, nu exista inca un astfel de organism certificat. Lucram, insa, la dezvoltarea capabilitatilor pietei de a da nastere unui astfel de mecanism.
- Nu am aderat la un cod de conduită aprobat, care demonstrează că respectăm legea când procesăm datele dvs. personale, pentru simplul motiv ca nu exista, inca, un astfel de cod aprobat de Autoritatea de Supraveghere din Romania. Lucram, insa, la dezvoltarea unui cod in zona de publicitate online si piata media, pe care incercam sa il construim suficient de bine pentru a acoperi aceste piete. De indata ce acest cod va fi in vigoare, vom adera la principiile sale.
- Care sunt drepturile dumneavoastră?
- Vă respectăm drepturile care privesc protecția datelor dumneavoastră personale.
- Aveți dreptul să solicitați abonarea sau dezabonarea la newsleter (materiale de content marketing, informări de marketing, etc)
- Aveți dreptul de a acces la datele dvs. personale.
- În cazul în care solicitați să confirmăm dacă prelucrăm sau nu datele dvs. personale, atunci aveți un drept care ne obligă să confirmăm că noi prelucrăm datele dvs. personale sau nu prelucrăm datele dvs. personale.
- Dreptul dvs. de a obține confirmarea de la noi că prelucrăm (sau nu prelucrăm) datele dvs. personale
- nu include date anonime.
- include doar datele personale care vă privesc.
- include date pseudonime care pot fi în mod clar legate de dvs.
- Trebuie să vă dăm acces la datele dvs. personale Dacă
- solicitați să confirmăm dacă prelucrăm sau nu datele dvs. personale și
- prelucrăm datele dvs. personale și
- solicitați accesul la datele dvs. personale.
- Trebuie să vă furnizăm o copie a datelor dvs. personale dacă
- solicitați să confirmăm dacă prelucrăm sau nu datele dvs. personale și
- prelucrăm datele dvs. personale și
- solicitați o copie a datelor dvs. personale.
- Aveți dreptul la informațiile privind garanțiile pe care le-am implementat pentru transferul datelor dvs. personale către o țară care este în afara UE și SEE dacă
- solicitați să confirmăm dacă prelucăm sau nu datele dvs. personale și
- vă transferăm datele dvs. personale într-o țară care este în afara UE și SEE.
- Aveți dreptul la rectificarea datelor dvs. personale.
- Dreptul de a obține rectificarea datelor dvs. cu caracter personal care sunt inexacte
- nu include date anonime.
- include doar datele personale care vă privesc.
- include date pseudonime care pot fi în mod clar legate de dvs.
- Trebuie să rectificăm datele dvs. personale dacă
- prelucrăm datele dvs. personale, și
- datele dvs. personale sunt inexacte, și
- solicitați să obțineți rectificarea datelor dvs. personale.
- Trebuie să completăm datele dvs. personale dacă
- prelucrăm datele dvs. personale, și
- datele dvs. personale sunt incomplete, și
- solicitați să obțineți completarea datelor dvs. personale.
- Aveți dreptul să ne furnizați o declarație suplimentară.
- Trebuie să comunicăm rectificarea datelor dvs. personale destinatarilor datelor dvs. personale (dacă există).
- Nu comunicăm rectificarea datelor dvs. personale destinatarilor datelor dvs. personale în cazul în care comunicarea către destinatar
- este imposibilă, sau
- implică un efort disproporționat.
- Aveți dreptul la ștergerea datelor dvs. personale.
- Trebuie să ștergem datele dvs. personale fără întârzieri nejustificate, dacă: solicitați ștergerea datelor dvs. personale, prelucrăm datele dvs. personale, datele dvs. personale nu sunt necesare scopurilor noastre de prelucrare a datelor dvs. personale.
- Trebuie să ștergem datele dvs. personale fără întârzieri nejustificate dacă solicitați ștergerea datelor dvs. personale, șiprelucrăm datele dvs. personale, vă retrageți consimțământul pe care se bazează prelucrarea datelor dvs. personale, și nu există un alt temei juridic pentru prelucrarea datelor dvs. personale.
- Trebuie să ștergem datele dvs. personale fără întârzieri nejustificate dacă: solicitați să obțineți ștergerea datelor dvs. personale, și prelucrăm datele dvs. personale, prelucrarea datelor dvs. personale este necesară pentru îndeplinirea unei sarcini pe care o îndeplinim în interes public, prelucrarea datelor dvs. personale este necesară în cadrul exercitării unei autorități oficiale cu care este învestit, prelucrarea este necesară în scopul intereselor legitime pe care le urmărim, sau prelucrarea este necesară în scopul intereselor legitime pe care o terță parte le urmărește, obiectați la prelucrarea de către noi a datelor dvs. personale, prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal are un motiv legitim care nu prevalează asupra obiecției dvs.
- Trebuie să ștergem datele dvs. personale fără întârzieri nejustificate dacă: solicitați ștergerea datelor dvs. personale și prelucrăm datele dvs. personale, și contestați prelucrarea de către noi a datelor dvs. personale în scop de marketing direct, și prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal are un motiv legitim care nu prevalează asupra obiecției dvs.
- Trebuie să ștergem datele dvs. personale fără întârzieri nejustificate dacă solicitați ștergerea datelor dvs. personale, sau prelucrarea datelor dvs. personale este ilegală.
- Trebuie să ștergem datele dvs. personale fără întârzieri nejustificate dacă solicitați ștergerea datelor dvs. personale și datele cu caracter personal trebuie șterse pentru respectarea unei obligații legale care ne revine în temeiul dreptului Uniunii sau al dreptului intern al unui stat membru.
- Trebuie să ștergem datele dvs. personale fără întârzieri nejustificate dacă solicitați ștergerea datelor dvs. personale, și datele dvs. personale au fost colectate în legătură cu oferirea de servicii ale societății informaționale.
- Trebuie să comunicăm ștergerea datelor dvs. personale destinatarilor către care le dezvăluim (dacă există).
- Nu comunicăm ștergerea datelor dvs. personale destinatarilor către care le dezvăluim, în cazul în care comunicarea către destinatar este imposibilă sau implică un efort disproporționat.
- Aveți dreptul să obțineți de la noi restricționarea prelucrării datelor dvs. personale. Dreptul dvs. de a obține restricții privind prelucrarea datelor dvs. personale: nu include date anonime, include datele personale care vă privesc. include date pseudonime care pot fi în mod clar legate de dvs, Trebuie să restricționăm prelucrarea datelor dvs. personale pentru o perioadă, în scopul de a verifica exactitatea datelor dvs. personale dacă solicitați să obțineți restricțicționarea prelucrării datelor dvs. personale și contestați exactitatea datelor dvs. personale.
- Trebuie să restricționăm prelucrarea datelor dvs. personale dacă: solicitați să obțineți restricționarea prelucrării datelor dvs. personale și prelucrarea datelor dvs. personale este ilegală și vă opuneți ștergerii datelor dvs. personale.
- Trebuie să restricționăm prelucrarea datelor dvs. personale dacă,solicitați să obțineți restricționarea prelucrării datelor dvs. personale nu avem nevoie de datele dvs. personale în scopul prelucrării noastre, solicitați datele dvs. personale pentru a stabili o reclamație legală sau, solicitați datele dvs. personale pentru a vă exercita o plângere legală sau, aveți nevoie de datele dvs. personale pentru a vă apăra împotriva unei plângeri legale.
- Trebuie să restricționăm prelucrarea datelor dvs. personale dacă solicitați să obțineți restricționarea prelucrării datelor dvs. personale și obiectați de prelucrarea datelor dvs. personale care sunt necesare pentru îndeplinirea unei sarcini pe care o îndeplinim în interes publicsau vă opuneți prelucrării datelor dvs. personale care sunt necesare în exercitarea unei autorități oficiale care ne este încredințată și vă opuneți prelucrării datelor dvs. personale care sunt necesare în scopul intereselor legitime pe care le urmărim șiașteptați să verificați dacă prelucrarea datelor dvs. personale are un motiv legitim care nu depășește obiecția dvs.
- Trebuie să comunicăm restricționarea prelucrării datelor dvs. personale către destinatarii datelor dvs. personale (dacă există). Nu comunicăm restricționarea prelucrării datelor dvs. personale către destinatarii datelor dvs. personale în cazul în care comunicarea către destinatar este imposibilă sau implică un efort disproporționat.
- Dacă restricționăm prelucrarea datelor dvs. personale, atunci putem stoca datele dvs. personale, prelucra datele dvs. personale pe baza consimțământului dvs.prelucra datele dvs. personale pentru a întemeia o reclamație legală, prelucra datele dvs. personale pentru a exercita o plângere legală, prelucra datele dvs. personale pentru a ne apăra împotriva unei plângeri legale, prelucra datele dvs. personale pentru a proteja drepturile unei persoane, prelucra datele dvs. personale din motive de interes public ale Uniunii sau ale unui stat membru.
- Dacă obțineți o restricționare privind prelucrarea datelor dvs. personale, trebuie să vă informăm înainte de ridicarea restricționării.
- Dacă prelucrăm datele dvs. personale în scopuri de marketing direct, inclusiv profilul complet automatiza (în măsura în care este legată de un astfel de marketing direct), aveți dreptul să obiectați cu privire la prelucrarea datelor dvs. personale în acest scop.
- Dreptul dvs. de a obiecta la prelucrarea datelor dvs. personale în scopuri de marketing direct este un drept pe care îl aveți în orice moment, nu include date anonime, include datele personale care vă privesc, nu include date personale care nu vă privesc, include date pseudonime care pot fi în mod clar legate de dvs.
- Dacă obiectați la prelucrarea datelor dvs. personale în scopuri de marketing direct, atunci trebuie să omitem prelucrarea datelor dvs. personale în acest scop.
- Dacă vă procesăm datele dvs. personale în scopuri de marketing direct, inclusiv profilarea (în măsura în care este legată de un astfel de marketing direct), atunci trebuie să vă aducem la cunoștință, în mod explicit, acest drept, cel mai târziu la momentul primei comunicări cu dvs. și trebuie să vă prezentăm acest drept în mod clar și separat de orice altă informație.
- Cum vă puteți exercita drepturile?
- Vă invităm să comunicați cu noi despre exercitarea drepturilor dvs. privind protecția datelor dvs. personale.
- Acceptăm numai solicitări scrise, deoarece nu putem face față solicitărilor verbale imediat, fără să analizăm mai întâi conținutului cererii și fără să vă identificăm mai întâi.
- Cererea dvs. trebuie să conțină o descriere detaliată și precisă a dreptului pe care doriți să-l exercitați.
- Trebuie să ne furnizați o copie a unui document de identificare pentru a vă confirma identitatea ca, de exemplu un carnet de identitate sau un pașaport.
- Orice alte date conținute în copia documentului de identificare, cum ar fi o fotografie sau orice alte caracteristici personale, pot fi mascate.
- Nu vom accepta alte mijloace de a vă asigura identitatea, mai ales in situatia in care doriti să vă furnizăm datele pe care le deținem, pentur că am risca să transmitem datele dumneavoastra către persoane neidentificate
- Dacă doriți să propuneți alternative, le vom evalua de la caz la caz.
- Folosirea informațiilor din documentul dvs. de identificare este limitată la activitatea de confirmare a identității dvs. și
- nu va genera o stocare a datelor dvs. personale mai mult decât este necesar în acest scop.
- Puteți trimite solicitarea dvs. referitoare la protecția datelor dvs. personale la info@life-university.ro
- Veți primi răspunsul nostru la cererile dvs. care vizează protecția datelor dvs. personale la adresa de email de pe care ne-ați transmis solicitarea.
- Am desemnat o persoană responsabilă de tratarea cererilor dvs. referitoare la protecția datelor dvs. personale.
- Am implementat politici care ne asigură faptul că o cerere privind protecția datelor dvs. personale este recunoscută, soluționată in termenele prevăzute de lege.
- Vă informăm despre modul în care ne ocupăm de cererea dvs. (prin care vă exercitați drepturile) cu privire la protecția datelor dumneavoastră personale: într-o lună de la data primirii cererii.
- Aveți dreptul să depuneți plângeri trimiându-le la info@life-university.ro
- Puteți depune o plângere la o autoritate de supraveghere: la domiciliul dvs. obișnuit în UE și SEE, la locul dvs. de muncă în UE și SEE, la locul presupusei încălcări în UE și în SEE.
- Autoritatea de supraveghere trebuie să vă informeze într-un termen rezonabil cu privire la progresul plângerii și rezultatul plângerii.
- Puteți mandata o organizație să depună o plângere în numele dvs. la o autoritate de supraveghere.
- Autoritatea de supraveghere trebuie să vă informeze într-un termen rezonabil cu privre la progresul plângerii și rezultatul plângerii.
- Aveți dreptul de a exercita o cale de atac judiciară în UE și în SEE împotriva: unui operator, unui imputernicit și unei Autorități de Supraveghere.
- Puteti mandata o organizatie să exercite, în numele dvs., dreptul la o cale de atac judiciară,
- la o despăgubire pentru un prejudiciu rezultat ca urmare a unei încălcări a legii privind protecția datelor cu caracter personal.
- Puteți alege setările de confidențialitate?
- În acest moment colectăm numai datele care servesc intereselor legitime sau legale
- În prezent nu puteți să optați pentru ca datele dumnevooastră să fie prelucrate în alt mod decât o facem în acest moment, insă acceptam sugestiile dumneavoastră.
- Veți fi informat despre schimbările politicii de confidențialitate?
- Dacă ne schimbăm politica de confidențialitate, vom publica o nouă versiune a acesteia pe website.
- la cerere vă putem pune la dispoziție versiunile anterioare ale politicii noastre de confidențialitate.
- Explicații cu privire la termenii și expresiile utilizați în această notă de informare
- Toţi termenii şi expressile folosiți în această Notă de Informare vor avea înţelesul dat mai jos, cu excepţia cazului în care se prevede altfel în cuprinsul acestei note cu date cu caracter personal înseamnă orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă („persoana vizată”).
- O persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi:
- un nume
- un număr de identificare
- date de localizare
- un identificator online
- identitatea fizică a unei persoane persoane fizice
- identitatea fiziologică a unei persoane persoane fizice
- identitatea genetică a unei persoane persoane fizice
- identitatea psihică a unei persoane persoane fizice
- identitatea economică a unei persoane persoane fizice
- identitatea culturală a unei persoane persoane fizice
- identitatea socială a unei persoane persoane fizice
- Datele personale sensibile sunt – conform GDPR – numite categorii speciale de date personale.
- Noi nu colectăm, nu dezvăluim și nu prelucrăm date personale sensibile
- Datele personale sunt sensibile dacă prelucrarea acestor date personale dezvăluie:
- originea rasiala,
- originea ethică,
- opiniile politice,
- credințele religioase,
- credințele filosofice,
- apartenența la un sindicat.
- datele genetice
- datele biometrice
- Date care vizează starea de sănătate,
- Date care vizează viața sexuală a unei persoane fizice,
- Date care vizează orientarea sexuală a unei persoane fizice.
- Datele personale obișnuite sunt – în GDPR: Nu exista o lista exhaustiva a acestor date cu caracter personal.
- Pseudonimizarea Datelor Personale înseamnă prelucrarea datelor cu caracter personal într-un asemenea mod încât acestea să nu mai poată fi atribuite unei anume persoane vizate fără a se utiliza informații suplimentare, cu condiția ca aceste informații suplimentare să fie stocate separat și să facă obiectul unor măsuri de natură tehnică și organizatorică care să asigure neatribuirea respectivelor date cu caracter personal unei persoane fizice identificate sau identificabile.
- Prelucrare semnifică orice operațiune sau set de operațiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi
- colectarea,
- înregistrarea,
- organizarea,
- structurarea,
- stocarea,
- adaptarea,
- alterarea,
- extragerea,
- consultarea,
- utilizarea,
- ștergerea sau distrugerea
- etc.
- Restricționarea prelucrării înseamnă marcarea datelor personale stocate cu scopul de a limita prelucrarea acestora în viitor.
- Scopul prelucrării înseamnă motivul pentru care este realizată prelucrarea datelor personale.
- Profilarea (Profilul Automat) trebuie să fie o formă automată de prelucrare, ce include
- Prelucrare exclusiv automata (la care face referire Art. 22 din GDPR) și
- Prelucrare parțial automată (daca o persoana fizica este implicata in prelucrarea datelor personale nu inseamna neapărat ca prelucrarea nu constituie profilare) trebuie să fie efectuată cu privire la datele cu caracter personal și obiectivul profilării trebuie să fie acela de a evalua aspectele personale legate de o persoană fizică, în special de a analiza sau de a face previziuni despre persoane.
- Rețineți că simpla evaluare sau clasificare a persoanelor în mod automat pe baza unor caracteristici cum ar fi vârsta, sexul și înălțimea acestora ar putea fi considerate profilare automată, indiferent de scopul predictiv.
- Decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată:
- înseamnă luarea unor decizii prin mijloace tehnologice fără implicare umană;
- prelucrarea automată se bazează pe datele cu caracter personal furnizate direct de persoanele în cauză (cum ar fi răspunsurile la un chestionar); sau observate cu privire la persoane (cum ar fi datele privind locația, colectate prin intermediul unei aplicații) sau derivate sau deduse, cum ar fi profilul persoanei care a făcut anumite achiziții ,pot fi realizate cu sau fără profilare; profilarea poate avea loc fără a lua decizii automate.
- Operator înseamnă persoana fizică sau juridică, autoritatea publică, agenția sau alt organism care, singur sau împreună cu altele, stabilește scopurile și mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal; atunci când scopurile și mijloacele prelucrării sunt stabilite prin dreptul Uniunii sau dreptul intern, operatorul sau criteriile specifice pentru desemnarea acestuia pot fi prevăzute în dreptul Uniunii sau în dreptul intern.
- Împuternicit înseamnă persoana fizică sau juridică, autoritatea publică, agenția sau alt organism care prelucrează datele cu caracter personal în numele si pe seama operatorului.
- Destinatar înseamnă persoana fizică sau juridică, autoritatea publică, agenția sau alt organism căreia (căruia) îi sunt divulgate datele cu caracter personal, indiferent dacă este sau nu o parte terță. Cu toate acestea, autoritățile publice cărora li se pot comunica date cu caracter personal în cadrul unei anumite anchete în conformitate cu dreptul Uniunii sau cu dreptul intern nu sunt considerate destinatari; prelucrarea acestor date de către autoritățile publice respective respectă normele aplicabile în materie de protecție a datelor, în conformitate cu scopurile prelucrării.
- Parte Terță înseamnă o persoană fizică sau juridică, autoritate publică, agenție sau organism altul decât persoana vizată, operatorul, persoana împuternicită de operator și persoanele care, sub directa autoritate a operatorului sau a persoanei împuternicite de operator, sunt autorizate să prelucreze date cu caracter personal.
- Reprezentant înseamnă o persoană fizică sau juridică stabilită în Uniune, desemnată în scris de către operator sau persoana împuternicită de operator în temeiul articolului 27, care reprezintă operatorul sau persoana împuternicită în ceea ce privește obligațiile lor respective care le revin în temeiul prezentului regulament.
- Autoritate de supraveghere înseamnă o autoritate publică independentă instituită de un stat membru în temeiul articolului 51 GDPR.
- reguli corporatiste obligatorii înseamnă politicile în materie de protecție a datelor cu caracter personal care trebuie respectate de un operator sau de o persoană împuternicită de operator stabilită pe teritoriul unui stat membru, în ceea ce privește transferurile sau seturile de transferuri de date cu caracter personal către un operator sau o persoană împuternicită de operator în una sau mai multe țări terțe în cadrul unui grup de întreprinderi sau al unui grup de întreprinderi implicate într-o activitate economică comună.
- Scutul de confidențialitate UE-SUA (Privacy Shield): Cadrul UE – SUA Privacy Shield a fost pus la punct de către Departamentul de Comerț al SUA și Comisia Europeană pentru a oferi companiilor de pe ambele părți ale Atlanticului un mecanism pentru a se conforma cerințelor de protecție a datelor atunci când transfera date cu caracter personal din Uniunea Europeană către Statele Unite în sprijinul comerțului transatlantic. La 12 iulie 2016 Comisia Europeană a aprobat cadrul UE-SUA Privacy Shield ca fiind adecvat pentru a permite transferul de date în conformitate cu legislația UE.
- Deciziile de Adecvare ale Comisiei: Comisia Europeană are competența de a determina, pe baza articolului 45 GDPR, dacă o țară din afara UE oferă un nivel adecvat de protecție a datelor, fie prin legislația internă, fie prin angajamentele internaționale pe care le-a încheiat. Efectul unei astfel de decizii este că datele cu caracter personal pot proveni din SEE (UE și Norvegia, Liechtenstein și Islanda) în acea țară terță, fără a fi necesară nicio altă măsură de protectie.
- Comisia Europeană a recunoscut, până în prezent, un nivel de protectie adecvat, pentru Andorra, Argentina, Canada (organizații comerciale – PIPEDA), Insulele Feroe, Guernsey, Israel, Insula Man, Jersey, Noua Zeelandă, Elveția, Uruguay și SUA (limitată la cadrul Privacy Shield).
- Încălcarea securității datelor cu caracter personal înseamnă o încălcare a securității care duce, în mod accidental sau ilegal, la distrugerea, pierderea, modificarea, sau divulgarea neautorizată a datelor cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate într-un alt mod, sau la accesul neautorizat la acestea.
- Întreprindere înseamnă o persoană fizică sau juridică ce desfășoară o activitate economică, indiferent de forma juridică a acesteia, inclusiv parteneriate sau asociații care desfășoară în mod regulat o activitate economică.
- Grup de întreprinderi înseamnă o întreprindere care exercită controlul și întreprinderile controlate de aceasta;
- Organizație internațională înseamnă o organizație și organismele sale subordonate reglementate de dreptul internațional public sau orice alt organism care este instituit printr-un acord încheiat între două sau mai multe țări sau în temeiul unui astfel de acord.
Linkuri utile:
- prin click aici puteți să vă dezabonați de la comunicari de marketing
- prin click aici vă puteți actualiza datele personale
- aici puteți solicita ștergerea tuturor datelor pe care le deținem despre dumneavoastra prin dezabonare
- prin click aici puteti afla mai multe despre DGPR
- Prin click aici ne puteți trimite solicitări mai complexe însoțite de detalii!
- click iaici pentru a vedea termenii și condițiile utilizării websiteului nostru
Excelent articol! Pana acum n-am mai gasit nici un articol atat de cuprinzator despre SEO. Multumesc pentru aceste informatii de calitate, de unele stiam, insa de cele mai multe, nu. In general SEO mi se pare plictisitor si nu am implementat pe site-ul meu decat cateva, insa acum inteleg mai bine anumite aspecte.
As avea si o intrebare: in cazul in care nu am pus certificat de securitate pe site, deci toate url-urile incep cu http, daca cumpar acum certificat SSL si schimb url-urile in https, nu cumva se vor strica toate paginile site-ului, link-urile, etc. si trebuie sa muncesc o gramada sa le refac?
Salut Claudiu,
Multumesc pentru aprecieri si intrebare. Sa-ti fie de cat mai mare folos!
Întrebarea ta este justa.
Cand mi-am propus sa fac trecerea si eu aveam aceaiasi intrebare. Din fericire exista pluginuri care te ajuta sa faci trecerea si sa rescrii toate linkurile. În worpress la mine a functionat. În aceast demers am fost asistat si de webmaster, insa in doua ore era rezolvat totul.
Eu am folosit urmatoarele trei pluginuri: Easy HTTPS (SSL) Redirection, SSL Insecure Content Fixer, Velvet Blues Update URLs! Probabil daca nu ai lucruri extrem de complicate, ar trebui sa mearga si in cazul tau 🙂
Totodata temerea mea ce mai mare a fost sa nu fie afectat SEO-ul siteului, sa fie indexat bine in continaure. Vreo doua saptamani dupa trecere am avut intradevar o scadere usoara, insa apoi a revenit la normal si a inceput sa creasca usor din nou!
Mult succes
Stii aplicatii seo si pt blogger ?
Se aplica aceleasi sfaturi de mai sus si pentru blogger!
Articol bine structurat, dar cred ca la partea de link-building sunt foarte multe de spus si daca vrei sa invingi secretomania cred ca acolo trebuiesc date mai multe detalii. La fel si in zona “content is king”, cred ca multe persoane nu stiu cum trebuie scris un articol.
Big up!
Salut Marius,
Mersi frumos pentru comentriul postat. La partea de link building aici lucrurile nu mai sunt atat de importante cum erau candva. Din tot ce m-am documentat si testat am ajuns la o singura concluzie> este bine sa ai cat mai multe linkuri de calitate catre siteul tau sau catre articole. Aici este cheia, sa ai linkuri cat mai relevante din articole cat mai relevante. La fel si linkuri interne, tot relevante trebuie sa fie, adica sa linkezi un articol catre altul cand este cazul si este relevant, altfel faci un fel de spam.
Legat de content is the king, în curs Marketing Online- Marketing Academy, am un modul dedicat acestui subiect,de fapt doua: Modul 8- studiu de caz – Cum sa ajungi primul in Google? si Modul 9 – cum srii articole de impact catre sa genereze clienti? In acelasi timp va recomand si acest articol legat de scrierea de articole: https://www.traininguri.ro/cum-sa-scrii-un-articol/
La punctele 16-17 as recomanda sistemul celo de la Automatic, AMP https://www.ampproject.org care aparent ajuta foarte mult pentru a ajunge in prima pagina cu mai putin efort de optimizare.
Frumos articol, multumesc pentru recapitularea cunostiintelor 🙂
Salut Mihai,
multumim frumos pentru sugestie 🙂
O sa ma uit si eu sa vad despre ce este vorba
Salut Marian ,
Articolul este genial .Am si eu un site si mi-as dori mult o colaboarare cu tine bineinteles contracost pentru a ma ajuta in optimizarea seo . Am vazut ca ai scris ca nu te ocupi cu asa ceva dar poate totusi as putea sa obtin o consultanta la tine . Multumesc anticipat.
Salut Andrei,
Unul din motivele pentru care am creat Marketing Academy, a fost acesta: ca mi se tot cereau consultatii.
Problema era urmatoarea, ca ma trezeam nu facand consultatie ci facut instruirea clientului, cum trebuie sa arate pagine, ce trebuie sa faca pentru a ajunge primul in google, cum trebuie sa scrie articole, cum sa optimizeze, cum sa faca email marketing, etc
Ideea este că incercam sa fac o sinteza in 1-2 ore, in fuctie de nevoia clientului, insa el avea nevoie de studii de caz, de exemple.
Si mai este ceva, cineva trebuia sa si implementeze si eu nu ma ocup cu asta. In plus eu cred ca cineva care cunoaste businessul(adica tu) poate face optimizarile mult mai bine decat un consultant.
Tot ce stiu, eu am pus in Marketing Academy si cu un cost cat o ora de consultatie (minim 100E), ai acces la 30 de ore de ”consultatie” pe care poti sa o revezi oricand, este organizata, sunt sudii de caz si este explicat destul de detaliat. O consultatie cu mine, nu este imposibil de obtinut, insa nu este un deal bun in primul rand pentru tine pentru ca intr-un buget foarte mic poti sa ai acces la toate studiile de caz si la intregul program. Apoi, daca te inscrii in Marketing Academy, o sa-ti raspund gratis intrebarilor punctuale! Descrierea Marketing Academy o gasesti aici: https://www.life-university.ro/curs-marketing-online/?ref=4
te mai gandesti si mai discutam 🙂 Depinde ce vrei de fapt 🙂
Marian – este interesant faptul că această pagină, deși nu are un link-building foarte serios (la fel ca site-ul) – se descurcă foarte bine în Google. Probabil că într-adevăr, conținutul este cel mai important, și nu linkurile. Deși, este evident că depinde de nișă. Într-o concurență acerbă – cam toți produc conținut foarte bun. Pot să te întreb în cât timp a ajuns să rankeze foarte bine?
cred ca are cam 6 luni, ins anu m-am focusat deloc pe link building! Daca imi doream mult si investeam putin timp probabil as fi scurtat timpul la 4 luni, dar nu mai mult, pentru ca siteul are vechime mica.
Pe siteurile cu vechime mare si continut conex relevant, le urc in 1-4 luni, in una din primele trei pozitii.
Incca ceva, e continut bun, insa este scris folsind o strategie de depasire a competitorilor pe care o explic in detaliu in Marketing Academy
Ce parere ai despre site-urile de trafic exchange?
Buna Aneta,
candva era un mare deal, acum insa eu sunt rezervat, considerandu-le cu pentential mare de risc. Cu cat pozitionarea SEO incepe să depinda de diferiti factori aflati in afara zonei tale de control, cu atat devine mai riscant. Sa zicem ca faci schimb cu un site care acum e ok, insa peste vreo doua luni face cine stie ce combinatie si intră pe lista neagra a lui google? Tu linkezi catre el…el catre tine. Ce crezi, te poate afecta si pe tine? Ai instrumente sa afli in timp real, exact ce se intmpla cu siteurile cu care faci schimb?
Acesta era doar un exemplu, eu personal nu as folosi decât schimburi relavante cu adevarat!
pe de alta parte in marketing nu exista decat un singur adevar: testeaza! Poti testa, dacă-ti doresti, insa destul de discret sa vezi ce se întamplă!
Exista posibilitatea de a vedea daca un site este pe lista neagra a lui google ?
Super articol despre optimizarea SEO. Toata stima …..
Foarte bun articolul.Eu unul nu am avut prea multi bani asa ca am invatat sa fac singur SEO pentru site-ul meu (chiar folosesc tot ce ai scris in articol) . Am fost reticient in a apela la o firma specializata pentru a face SEO, doarece cu toti cu care am vorbit erau foarte secretosi si nu prea iti explicau exact ce fac ca sa iti creasca vizibilitateain google.
Salut. Ți-am citit articolul. Iti multumesc pentru sfaturi si recomandări. Chiar a dat rezultat. Esti al 2 lea rezultat în google dupa căutarea “Optimizare SEO”, Ceea ce ma face sa demareze un proiect cu investitie minima de 500 euro. (Pentru template, hosting, si doua tipuri de cărți de vizita.) Cat despre google ads, ce parere ai? Merita sa investesc ceva bănuți pe viitor? E hosting imi recomanzi ? Dar domeniul de unde îl pot cumpara pe viata ? Ma intereseaza trei domenii. .com ; .es; .ae.
Mersi pentru sfaturi. Astept un raspuns. Mi -a facut mare placere sa ti citesc blogul si tot odata m-ai ambiționat să fac investiția!!!
Stima
Salut Remus,
Ma bucur ca ai gasit folositor acest articol despre optimizare SEO.
Să-ți raspund pe rând 🙂
Despre Google ADS, pot sa-ti raspund da, insa eu as imparți bugetul între facebook si Google si as vedea care imi da rezultate mai bune. Depinde de la business la business. De exemplu, eu nu investesc în google ADs, insa investesc timp în SEO (vezi curs Marketing Academy). In acelasi timp nu investec timp in Facebook , insă investesc bani în Facebook (vezi curs Facebook). Cred ca depinde de la business la business și nu există răspuns 100% corect, trebuie testat.
Legat de hosting, iti recomand http://www.hostgator.com/ sau https://www.romarg.ro/. Daca nu gasesti extensiile dorite aici încercă și https://www.dynadot.com/
stima si de la mine!
Mult succes
Marian
Un articol foarte bine structurat si foarte util celor ce doresc sa isi optimizeze site-ul pentru a avea rezultate mai bune in Google. Felicitari pentru articol!
Sa sti ca unii blameaza Google+ pt Seo. Ei spun, ca daca ai followeri in G+ atunci merita, daca nu ai, nu merita. In schimb se recomanda cu caldura utilizarea youtube.com. Intrebarea mea este urmatoarea : Ce plugin recomanzi in magento pentru Seo?Multumesc si felicitari pentru acest articol
Salut Daniel,
Cred doar ca unii nu folosesc google +, de blamat, nu vad de ce ce. Este ca și cum ai spune că strugurii la care nu ajungi sunt acri 🙂
Legat de partea de followeri sunt de acord, este mai bine dacă ai, totuși și dacă nu ai follweri sigur nu te încurcă, opinia mea este că te ajută. Legat de youtube sunt de acord, este mult mai folosit și de mare ajutor. Cu toate acestea, dacă te uiți la acest articol, el ocupă deja una din primele trei poziții în google pe interogarea optimizare SEO. Tot ce am făcut a fost să respect sfaturile de mai sus și nimic mai mult. În același timp, am plecat cu un handicap, nu am conținut similar pe acest site de care să mă leg foarte mult și nici backlinks de la alții, nici măcar dinspre youtube.
Ajung să cred că până la urmă SEO și poziționarea în google este doar o consecință a lucrului bine făcut, în primul rând!
Legat de Magento, nu l-am folosit și nu aș vrea sa vin cu vreun sfat greșit și netestat personal, îmi pare rău!
Ai dreptate cand spui ca oamenii trebuie instruiti, ca altfel habar n-au cu ce se mananca acest subiect. Insa mai erau cateva lucruri ajutatoare de spus la onpage. Iar la offpage, daca nu dai detalii 🙂 macar avertizeaza oamenii sa nu aduca in nestire link-uri pe money keywords 🙂 Succes! Ah .. si inca ceva. Ce te face sa spui ca link-urile de Facebook, Twitter nu sunt bune?
Superb articolul ! Am aplicat toate sfaturile de aici inclusiv am optimizar site ul sa se incarce rapid.
Chiar este f util pentru a avea articole de calitate SEO.
Dar cand vine vorba despre un site in intregime ?
De exemplu pe site ul meu http://pasiondelbarista.ro/
Pe pagina de Home nu stiu ce continut sa mai pun, am doar ceea ce se vede si chiar nu am nici o idee cum ar trebui optimizat..
Poti sa imi dai un sfat te rog frumos ?
Multumesc anticipat !
Salut,
Tot siteul este compus din fiecare pagina in parte, însă întradevăr este nevoie și de o strategie globală de optimizare a siteului. Probabil acesta ar fi subiectul unui alt articol! Ma gandesc, poate fac un webinar pe această temă!
Legat de pagina de home, ar trebui să corespundă interogarii de brand pe de-o parte sau pe cel mai relevant cuvant cheie vizat de companie.
In același timp pe home page ar trebui sa fie clar cine sunteți, însă mai ales cum puteți fi de folos clientului. Personal, mie nu mi-a fost clar vizitand homepageul, care este exact serviciul oferit și sunt un baăutor de cafea 🙂
Ar mai prinde bine pe home page si un optin sau resurse gratuite.
Multa bafta!
Serviciul oferit este distribuirea unei cafele premium, naturala, 100% arabica, care este peste cele 2 brand uri cunoscute in intreaga lume, nu dau nume dar cine este bautor de cafea cunoaste 🙂
Distribuim atat in coffee shop-uri cat si in cafenele sau pentru aparat.
In afara de asta, Pasion del Barista, este singura cafea columbiana autorizata cu dreputuri de origine protejate pentru a fi comercializata in Romania si Rep.Moldova
Restul cafelelor de “origine Columbia” nu au autorizatie. Avocatii nostrii au depus o plangere si urmeaza sa le scoatem pe toate de “origine Columbia” care nu au acest drept. Daca esti interesat poti citi aici http://pasiondelbarista.ro/origine-protejata/
Punctajul SCAA – Specialty Coffee Association of America este de 84.75 fiind in categoria premium, si de asemenea, cum am spus si mai sus, avem drepturi de origine protejate de FNC – Federación Nacional de Cafeteros
Daca esti bautor de cafea iti recomand Pasion del Barista https://www.emag.ro/pasion-del-barista-cafe-huila-columbia-at-2/pd/DZM4N2BBM/
O zi frumoasa iti doresc !
Marian,
Desi majoritatea nu s-au prins care e scopul acestui articol, sfaturile tale le gasesti pe sute de site-uri care vorbesc despre seo. Nu ai venit cu nimic nou, doar generalitati pe care majoritatea nu le inteleg pt ca nu au “know how-ul”.
Ar fi corect sa spui cititorilor ca acest articol are doar un scop informativ si nu garanteaza absolut nimic, cu atat mai mult prima pozitie in google. Pentru ca nu ai spus nimic!
Salut,
Nici o strategie de optimizare site / optimizare SEO nu garantează prima poziție. Nu-mi dau sema unde ai citit acest lucru. Totuși unele strategii funcționează mai mult, altele mai puțin. Evident mai contează și cum sunt puse în pratică! Acum eu știu clar ce rezultate am avut aplicand aceste sfaturi (sute de articole care au urcat în prima poziție în google și au rămas acolo). Însă, dacă tu ai alte strategii care funcționează este bine să le aplici pe ale tale.
O zi frumumoasa!
🙂
In primul rand am observat ca NU mi-ai lasat link-ul spre site ceea ce imi confirma, din nou, ca am avut dreptate sa spun ca altul este scopul acestui articol sponsorizat.
De aici trecem la punctul 2 evidentiat de tine, de unde am scos-o pe aia cu prima pozitie? chiar de aici:
Este ceea ce m-a facut sa dau click pe articol. Probabil si ceilalti.
Si nu in ultimul rand, al 3-lea punct: nu am spus ca as avea alte strategii, am spus doar ca oamenii nu au know how-ul. Una e sa stii sa le aplici dupa ani de experienta si alta e cand incerci pentru prima oara.
Hai ca putem fi prieteni, nu lua totul atat de personal.
De ce nu aprobi comentariul meu? Nu stiai ce sa raspunzi la el? Sau te-am bagat in ceata?
Salut,
Nu-l aprobasem pentru ca vroiam sa raspund la el. Așa este modalitatea în care țin eu evidența comentariilor la care trebuie să răspund. Având în vedere însă tonul comentariilor tale, banuiesc că nu are sens 🙂
Multa bafta!
Ba da. Chiar sunt curios de faza cu Facebook-ul si Twitterul. Ai foarte multe share-uri pe Facebook si LinkedIn. Crezi ca alea n-au avut nicio contributie? Poti detalia raspunsul, te rog?
Salut,
contează și shareurile insa nu așa mult pe cat ne-am dori noi. Am avut și mii de share-uri pe anumite pagini, care nu au ajuns nici macar in prima pagina din google. Este un subiect sensibil. Chiar daca linkul este de la un site cu autoritate, nu este totuși un link de calitatate, nu este un link relevant (cum ar fi sa zicem de un blog de pe un site). Deci, raspunsul meu pe scurt este conteaza, însa destul de puțin. Iti recomand acest articol pentru mai multe detalii https://www.stonetemple.com/googles-matt-cutts-understanding-social-identity-on-the-web-is-hard/
Mersi,
O zi frumosa
Foarte bine structurat si clar explicat. Am tot cautat pe google informatii despre SEO si in romana si in engleza, dar pana acum acest articol este cel mai complet si coerent. Multumim!
Un articol foarte bun! Eu cred ca in mare parte seo tine de link building,este foarte important ca site ul sa fie facut bine insa pe o nisa competitiva fara ancore este greu sa apari in prima pagina.
Un articol explicat foarte bine. Felicitari
Pur și simplu excelent! Mulțumesc pentru acest articol. Este cuprinzător, am găsit lucruri povestite cu multa pricepere, așa încât, începător, sau nu, aici găsești un punct foarte bun de plecare.
Mulțumesc foarte mult că împărtășești cu noi cunoștințele tale.
Cu mare placere 🙂
Pentru aprofundare te astept cu drag la webinariile gratuite sau cursul SEO
zi frumoasa
🙂
Salut, ai dovedit ca cea ce ai scris este adevarat. Te-am gasit primul in lista la optimizare seo.
Un articol util, totul este explicat foarte clar. Felicitari! 🙂
Interesant articolul, multumesc
Excelent articol !
Foarte util articolul tau. Multumesc
Poate ma ajuti si pe mine cu o parere la prima vedere, despre site-ul de anunturi http://www.ino1.ro si ce ar trebui facut la acest gen de site sa creasca . Precizez ca site-ul are cam o luna si are cam 2400 de pagini indexate de google. Multumesc!
Salut Victor,
La prima vedere pare ca mergi in directia buna.
In detaliu însa este nevoie de research sa-ti pot da o parere avizata. Adica ar trebui pentru inceput sa iau pe rand fiecare sfat și sa verific cum a fost implementat. Acest lucru cred ca il poti face chiar tu 🙂
Apoi, in profunzime, asa cum explic in cursul SEO, analize in raport cu competitorii și toate celelelalte lucruri avansate, acestea din pacate nu pot fi oferite doar uitandu-te la site cateva minute.
mult succes
Salut Marian,
1. Cred ca ar trebui specificat ca cel mai important lucru cand vorbim despre SEO este INFORMAREA si EDUCAREA din surse credibile iar cursul tau cu siguranta face acest lucru.
2. Foarte important, la inceputul unui proiect este partea de audit, identificarea problemelor unui site si prioritizarea, am incercat sa fac un articol de blog cat mai sugestiv despre ceea ce ar trebui sa contina un AUDIT SEO https://www.plummedia.ro/audit-seo-corect-si-rapid/ sper sa fie de folos, daca ai completari nu ezita sa o faci
3. Fiecare tip de afacere online are particularitatile ei + optimizarea unui site de prezentare este diferita cu optimizarea unui proiect de comert electronic
Buna ziua! Eu trebuie sa va spun ca: navigez pe internet de ceva ani dar,nu am gasit un articol mai bun, mai explicit, mai complet ca acesta. Am ajuns la concluzia ca: citind cu atentie si puse in practica sfaturile din acest articol ai invatat tot .Multumesc pentru-ca ai deschis calea pentru mine si pentru multi cititori. Am nevoie de un sfat de la dvs pentru-ca nu pot gasi rezolvarea. Am intrebat pe diverse forumuri chiar si pe word press dar fara rezultat. Va rog insistent
EDITOR ARTICOL:lipsesc rubricile-vizual si textsi nici rubrica pararafe pentru subtitluri nu exista . Articolele mele din acest motiv nu pot fi scrise corect.
Bună,
Îți mulțumesc pentru intrebare, insă nu inteleg exact care este de fapt intrebarea. Care este ideea cu ce mi-ai scris la final de la Editor Articol? Acest lucriu ti-a spus cel care iti scrie articolele sau ai un soft care ti-a spus asta? Da-mi cateva detalii.
mulțumesc
Buna,
Mi-a placut articolul tau, e f bine structurat si usor de parcurs.
Mi-a atras atentia lipsa detaliilor de la pct 22, cel cu backlinks.
Observ ca au mai fost comentarii pe tema asta, in ceea ce priveste “secretomania” din spatele acestui procedeu.
Ai spus ca share-urile din retelele de socializare nu conteaza atat de mult in ranking-ul site-ului.
Ai promovat mai mult paginile Google+ ca fiind cele mai “notate” de catre Google.
Ma intereseaza sa stiu care e parerea TA despre cea mai BUNA solutie de a obtine backlink-uri in site-uri de autoritate. Si nu ma intereseaza strategiile de “schimb” de link-uri si nicidecum cele contra cost.
SEO este despre creativitate, analiza si perseverenta.
Astept sugestiile tale,
Mersi 🙂
Buna Iulia,
In SEO academy am un capitol întreg pe aceasta tema. Strategia cea mai buna o consider relevanta, adica sa obtii linkuri relevante și aici nu e vorba de strategii de schimb sau contra cost (care nu mai functionează) ci efectiv să ai un continut atat de bun incat sa fii recomandat în mod natural. Știu că acest răspuns nu este tocmai plăcut sau unul așteptat de tine 🙂
Consider că in acest punct nu mai este secretomanie, pur și simplu nu mai funcționează strategia de back links pe modelul vechi. Din punctul meu de vedere backlinks nu mai merită făcut, decât ce este la îndemână sau ușor. Cu alte cuvinte în viziunea mea a devenit destul de puțin important să obții linkuri în mod artificial.
Buna
Chiar este nevoie neaparat de meta descrieri? eu ma gandeam sa renunt la pluginul seo yoast.
No sa-mi vada google bine siteul daca nu are metadescriere?
nu o sa-l vadă bine fara metadescrieri
Buna ziua! Fac SEO pentru site-ul meu si as vrea sa stiu daca Google trateaza cuvintele la fel indiferent daca-s la singural, plural, dativ, genitiv, cu articol hotarat, nehotarat. Mai clar, cuvintele “joc”, “jocului”, “jocuri”, “jocurilor” inseamna pentru Google un singur cuvant? Eu dupa asta m-am luat in ultimii ani si mi-e sa nu fi facut o greseala. Pana acun, cand am ales un cuvant cheie, am avut grija sa am vreo sapte din acel cuvant cheie, dar cele sapte au variatiuni diferite. Nu am folosit niciodata 7 cuvinte cheie pentru fiecare variatiune. Va rog contactati-ma.
Salut,
În ultimii ani prioritatea google a fost potrivească intenția căutării cu rezultatele oferite , deci atâta vreme cât intenția celui care caută este similară, încet încet google a început să unească rezultatele oferite pe aceiași interogare cu variațiuni diferite. Deci raspunsul meu ar fi ca le tratează aproape la fel, însă nu mi se pare că aplică acest princpiu în 100% din cazuri.
Eu de exemplu folosesc variațiunea ca fiind același termen și a fost ok.
Un articol interesand si deosebit in acelasi timp, sunt mult articole de acest gen pe net, adr nu au substanta!!
Foarte bun articol ma ajutat in cea mai mare parte. Multumesc frumos.
buna am si eu un portal si nu stiu ce cuvinte cheie sa folosesc
Buna seara,
Am câteva probleme legate de link-uri.
In google search console am link-URI valide dar cu avertismente, altele excluse și câteva erori in căile de navigare.
Vreau sa știu dacă este o problema sau nu trebuie sa-mi fac griji
Mulțumesc mult!
Eu, in general, încerc să rezolv tot ce-mi arata Google!