Acest website utilizează Cookieuri care sunt necesare pentru funcționarea siteului și sunt importante pentru a-ti imbunătății experiența de navigare. Apasand butonul De acord esti de acord să folosești websitul, colectarea și utilizarea de cookie. "Citeste mai mult"
Please click the consent button to view this website.
De acord
Deny cookies Go Back

Confidentialitate – Datele cu caracter personal (DGPR)

informatii confidentialitateInformații GDPR – Confidentialitatea datelor cu caracter personal

În această notă de informare, găsiți răspunsuri concrete despre cum sunt colectate, stocate și prelucrate datele dumneavoastră personale. Dacă aveți o întrebare sau nelămurire, legată de aspectele prezentate ne puteti trimite intrebările dumnvoastră la adresa info@life-university sau la datele de contact furnizate mai jos.

Obiectivele demersului nostru, în ordinea importanței, privind această informare sunt următoarele:

  1. respectarea intimității dumneavoastră și protejarea datelor cu caracter personal
  2. repectarea prevederilor Legale privind protecția datelor cu caracter personal
  3. înțelegerea de către dumnvoastră modului a felului cum vă sunt colectate, stocate și prelucrate datele dumnvoastră pentru a vă proteja datele, pentru a respecta prevederile legale și pentru a servi interesului nostru legitim (comunicări de marketing, informări clienți, obligații legale)

Aceasta este versiunea curentă (V1) și valabilă în acest moment, creată în data de 14 Mai 2018.

  1. Cum să ne contactați?
  2. Ce acoperă Nota noastră de informare?
  3. Ce date, de ce și cum prelucrăm datele dvs. personale?
  4. În ce scop și cum prelucrăm datele oferite online, telefonic sau  în mod direct de dumnevoastră?
  5. Cine este responsabil pentru colectarea și prelucrarea datelor dvs personale
  6. De la cine și cum colectăm datele datele dumneavoastră personale?
  7. Care sunt temeiurile noastre legale pentru prelucrarea datelor dumneavoastră personale?
  8. În ce situații colectăm și prelucrăm datele dumneavoastră?
  9. Cum folosim procese de profile automate și decizii automatizate?
  10. Despre scopurile pentru care prelucrăm date personale
  11. Cât timp păstrăm datele dvs. personale?
  12. Dezvăluim datele dvs. personale?
  13. Sunt datele dvs. personale în siguranță?
  14. Suntem certificați și am aderat la un cod de conduită?
  15. Care sunt drepturile dumneavoastră?
  16. Cum vă puteți exercita drepturile?
  17. Puteți alege setările de confidențialitate?
  18. Veți fi informat despre schimbările politicii de confidențialitate?
  19.  Explicații cu privire la termenii și expresiile utilizați în această notă de informare

 


  1. Cum să ne contactați
    1.  Datele sunt colectate și prelucrate de SOFT SKILS MANAGEMENT & TRAINING SRL Reg. com: J40/14764/2015,  CIF: 35294693 cu Adresa: Str. Preciziei 6m, Bucuresti,  (info@life-university.ro, 0314 25 25 34, 0733181819)
  2. Ce acoperă Nota noastră de informare?
    1. Această  noastră de informare: produce efecte de la data actualizării
    2. Nota noastră este publicată la: 14.05.2018
    3. Nota noastră de informare se aplică websiteului www.life-university.ro si www.marian-rujoiu.ro   
  3. Ce date, de ce și cum prelucrăm datele dvs. personale?
    1. Noi colectăm email-ul dvs. pentru pentru comunicări în scopuri de email marketing
    2. Noi colectăm emailul dumneavoastră pentru comunicări administrative legate de cursurile la care v-ați înscris
    3. Noi colectăm numele dumnvoastră în scopul personalizării mesajelor de marketing pe care vi le trimitem
    4. Atunci când faceți o înscriere, noi colectăm numele, prenumele și CNP-ul pentru gestionarea și emiterea documentelor de certificare privin participarea și absolvirea cursurilor
    5. Atunci când faceți o înscriere noi colectăm datele de facturare numai în scopul respecterii prevederilor legale privind emiterea facturilor proforme și fiscale
  4. În ce scop și cum prelucrăm datele oferite online, telefonic sau  în mod direct de dumnevoastră?
    1. Datele vor fi prelucrate numai dacă există un interes legitim, un consințământ explicit sau avem o obligație legală
    2. Prelucrăm datele primite de la dumneavoastră pentru facturare folosind aplicația internă WP CRM
    3. Prelucrăm datele primite de la dumneavoastră pentru informări administrative  aplicația internă Rainmaker Digital, aplicația de email marketing MailAgent, aplicația de Automatizări INFUSIONSOFT și aplicația de web email GOOGLE EMAIL.
    4. În funcție de materiale descărcate, de deschiderea emailurilor, de cursurile pe care le-ați achiziționat sau de intențiile enunțate explicit desfășurăm campanii de email marketing pe profile de interes gen ”interes dezvoltare personală” sau un alt domeniu, numite Audiențe Personalizate.
    5. Audiențele Personalizate sunt folosite în scop de email marketing pentru a vă prezenta materiale de marketing (webinarii, e-bookuri, videouri și oferte speciale)
    6. Audiențele Personalizate pot fi folosite pentru a crea Audiențe Personalizate în platforma Facebook pentru ca dumneavoastră  primiți reclame relevante din partea noastră, numai în cazul în care v-ați dat acordul explicit în platforma Facebook.
    7. Audiențele personalizate pot fi folosite pentru a crea audințe similare (profil potențial client), în regim intern, cu ajutorul platformei Facebook ADS sau Google Adwords.
    8. Atunci când postați comentarii platforma wordpress reține adresa de email în scopul notificării pe email atunci când primiți răspuns sau în scopul de a vă răspunde pe email dacă ne puneți o întrebare.
    9. Atunci când faceți o înscriere, aplicația internă Rainmaker Digital face o verificare a adresei de email, pentru a vă acorda automat reducerea de client vechi în cazul în care ați mai fost client.
    10. Datele colectate pot fi prelucrate în scopuri de interes legitm pentru a crea statistici care să ne permită să dezvoltăm noi produse, să aducem anumite ajustări, sa luăm decizii de business mai bune sau să îndeplinim așteptările clienților sau potențialilor clienți la standarde cât mai înalte.
  5. Cine este responsabil pentru colectarea și prelucrarea datelor dvs personale
    1. Noi suntem responsabili pentru colectarea și prelucrarea datelor personale
    2. Noi decidem cum sunt prelucrate datele și de ce sunt prelucrate aceste date
    3. Responsabilul pentru protecția datelor cu caracter personal este Dan Lambescu. Datele de contact sunt: 0314252534, 0733181819, info@life-university.ro, Strada Ernest Juvara nr. 18, etaj 1 , Sector 6, București
  6. De la cine și cum colectăm datele datele dumneavoastră personale?
    1. Datele sunt colectate direct de la dumneavoastră prin telefon
    2. Datele sunt colectate direct de la dumneavoastră prin intermediul emailulurilor pe care ni le trimiteți
    3. Datele sunt colectate de la dumnvoastră prin intermediul formularelor web (formulare de înscriere sau abonare newsletter)
    4. Datele sunt colectate direct și indirect prin intermediul echipamenteleor sau dispozitivelor dumneavoastra în funcție de setările de confidențialitate sau preferințele browserului dumneavoastră: rezoluție, localizare, ip sau prin intermediul  Cookie–urilor strict necesare pentru interesul legitim (ex: Google Analytics, Aplicație Chat – Zendesk, Facebook Pixel Code, WPCRM pentru efectuarea unei înscrieri)
    5. Datele sunt colectate indirect, în momentul în care altcineva (o persoană juridică sau fizică) face înscrierea la un curs pentru tine.
    6. Furnizarea datelor de către dumneavoastră este permisă și voluntară, excepând situația în care furnizarea datelor este o cerință obligatorie din punct de vedere legal: încheierea unui contract, date de facturare, date pentru înscrierea la cursuri sau contabilitate.
    7. Dacă nu reușiți să ne furnizați datele dumneavoastră personale și această furnizare este voluntară, atunci acest lucru nu vă poate afecta.
    8. Dacă nu reușiți să ne furnizați datele dumneavoastră personale și această furnizare este obligatorie, atunci vă poate afecta: Nu veti putea beneficia de serviciile pe care le vindem, pentru ca vanzarea lor e legata de inregistrarea si declararea unor detalii fiscale sau emiterea ceritificatelor de participare la cursuri sau a diplomelor autorizate conform legii (aceste date sunt necesare la momentul înscrierii)
  7. Care sunt temeiurile noastre legale pentru prelucrarea datelor dumneavoastră personale?
    1. noi procesăm numai date personale nesensibile
    2. Temeiul legal pentru prelucrarea datelor dumneavoastră personale „nesensibile” este: consimțământul dumneavoastră, un contract la care sunteți parte, o cerere de la dvs. înainte de intrarea într-un contract, solicitarea justifică prelucrarea datelor dvs. personale, necesitatea respectării unei obligații legale la care suntem supuși, interesul nostru legitim sau legitim al unei terțe părți.
    3. Prelucrăm datele dvs. personale pe baza unor interese care sunt:  legitime, legale,  reale, transparente  și prezente.
    4. Interesele noastre legitime pot fi înlăturate de: interesele dvs. și drepturi fundamentale ale dumneavoastră.
    5. Vă protejăm în mod adecvat interesele și drepturile și libertățile.
    6. Vă oferim explicații detaliate (acest document) t care explică faptul că interesul nostru llegal și egitim are prioritate față de interesele dumneavoastră  sau drepturile și libertățile  fundamentale, fără însă a le încălca . 
    7. Temeiul legal pentru prelucrarea datelor dumneavoastră personale „sensibile” este că prelucrarea se referă numai  la datele cu caracter personal care pe care le faceți publice în mod evident (exemplu: postați dumneavoastră anumite comentrii pe website)
    8. Noi nu colectăm, nu stocăm și nu prelucrâm în niciun fel date personale sensibile.
  8. În ce situații colectăm și prelucrăm datele dumneavoastră?
    1. atunci când faceți o achiziție prin intermediul interfaței web, telefonic sau pe email
    2. atunci  când navigați pe website prin intermediul Cookie-urilor strict necesare
    3. atunci când comunicați cu noi  prin intermediul aplicației de chat online
    4.  atunci când beneficiați de servicii gratuite: Documente, e-Bookuri, Webinarii
    5. atunci când participați la evenimente online sau offline, cu taxă sau fără
    6. atunci când ne solicitați abonarea la newsletter
    7. atunci când întocmim documentele legale și necesare pentru inscrierea, particiciparea și finalizarea cursurilor
    8. atunci când trimitem comunicări de marketing (pe email sau telefonic)
  9. Cum folosim procese de profile automate și decizii automatizate?
    1. Folosim datele dumneavoastră personale pentru a evalua automat aspecte ale intereselor dumneavoastră
    2. Facem evaluari automate care inclus: o analiză a caracteristicilor dumneavoastră, poate include predicții cu privire la comportamentul dumneavoastră, este realizată exclusiv cu mijloace informatice, este realizată fără implicare umană.
    3. Va fi menționată în continuare prin referire la termenul “profil complet automatizat”.
    4. Folosim datele dvs. personale pentru a lua decizii automate despre dumneavoastră.
    5. Deciziile automate se iau pe baza  profilului complet automatizat și sunt  sunt realizate numai de un calculator, sunt făcute fără intervenție umană, sunt denumite în continuare „procese decizionale complet automatizate”.
    6. Ne fundamentăm procesul de “decizie complet automată” despre dvs. pe următoarea logică de prelucrare: Daca un cititor acceseaza articole dintr-o anumita categorie, vom considera ca aria sa de interes este legata de acea categorie de articole si vom incerca sa personalizam, in viitor, continutul pe baza acelei analize; dacă un client a urmat un curs este predictibil să fie interesat de un alt curs; dacă un abonat al newsleterelui face/ sau nu face anumite acțiuni care intră într-un tipar complet automatizat, putem să personalizăm acțiunile de marketing pentru a crește relevanța pentru abonat și a servi interesului legitim; dacă o persoană este client deja, îi acordăm automat anumite reduceri. 
    7. Deciziile noastre „complet automate” nu au un impact asupra drepturilor dumneavoastră și nu au impact real semnificativ semnificativ asupra, circumstanțelor aferente situației dumneavoastră, comportamentului dumneavoastră  sau alegerilor dvs.
    8. Temeiul legal pentru prelucrarea noastra referitoare la deciziile „complet automate” referitoare la dvs. este o prelucrare în scopul intereselor noastre legitime, sau intereselor legitime ale unei terțe părți sau intereseelor tale legitime.
    9. Datele dumneavoastră  personale pe care sistemul nostru se bazează atunci când ia „decizii complet automate” sunt date personale “nesensibile”.
    10. Deciziile noastre “complet automate” nu vă pot afecta.
  10. Despre scopurile pentru care prelucrăm date personale
    1. Prelucrăm datele dvs. personale pentru scopurile descrisela punctul 3.
    2. Scopurile noastre, pentru care prelucrăm date personale sunt reale, prezente, și legitime.
    3. Nu vă prelucrăm datele dvs. personale în scopuri secundare care sunt incompatibile cu scopurile principale pentru care datele dvs. personale sunt colectate inițial; fără consimțământul dvs. prealabil, fără să existe un interes legitim în acest sens, și fără un temei juridic.
    4. Vă informăm că nu colectăm și prelucrăm date care sunt incompatible cu scopul enunțat.
  11. Cât timp păstrăm datele dvs. personale?
    1.  Limităm durata de stocare a datelor dvs. personale la ceea ce este necesar pentru scopurile noastre de procesare enunțate.
    2. Revizuim necesitatea păstrării în continuare a datelor dvs. personale: In fiecare an analizam datele colectate si prelucrate, in vederea filtrarii, sortarii si mentinerii prelucrarii doar pentru datele in cazul carora scopul prelucrarii este actual.
    3. Ștergem datele dvs. personale într-un interval de timp specificat: Stergem datele dumneavoastra la momentul la un an de la data la care relatia dumneavoastra cu noi se incheie (clauza aplicabila în cazul newsletterelor nedeschise, de la momentul la care cititorul nu mai acceseaza continutul newsletterelor noastre).
    4. Stergem datele dumneavoastra la momentul la care ne solicitati acest lucru, cu exceptia datelor a caror furnizare si prelucrare este impusa de o prevedere legala, pe care le stergem in termenul prevazut de lege pentru aceasta (datele de facturare in 5 ani) participarea la cursuri, pe perioadă nederminată, ).
    5.  În cazul în care păstrarea datelor dvs. personale este necesară în scopurile specificate de lege, putem păstra în continuare datele dvs. personale (exemplu: participarea la cursuri, absolvirea unor examene)
  12. Dezvăluim datele dvs. personale?
    1. Datele dumneavoastră sensibile nu vor fi dezvăluite de către terți
    2. Nu colectăm și nu prelucrăm și nu oferim date sensibile către terți
    3. Datele dumnevoastră personale nesensibile pot fi procesate de terți cu care avem o relație contractuală în scopuri care servesc interesului nostru legitim sau legal: InfusionSoft – Aplicație de email Marketing, ZenDesk Chat – Aplicație de Chat, Facebook ADS – Aplicație Marketing cu acordul dumnvoastră, Mail Agent – aplicație email Marketing, Google Analytics – aplicație pentru statistici.
    4. Menționăm că lucrăm cu furnizări interni sau externi care oferă garanții suficiente de credibilitate și legalitate pentru a putea prelucra aceste date.
    5. Parte din datele dumneavoastră personale pot fi prelucrate sunt transmise și pot fi prelucrate de către furnizori interni sau interni  cu care avem o relație contractualulă pentru a vă putea oferi serviciile Life University (gratuite sau contra cost) după cum urmează, numai în scopurile menționate mai jos pe următoarele categorii:
      1. Servicii de conatabilitate și juridice (nume prenume, andresă, cnp)
      2. Servicii de facturare: nume, prenume, adresa de e-mail, număr de telefon, adresă;)
      3. Servicii de curierat/poștă: nume, prenume, adresa de e-mail, număr de telefon, adresă;
      4. Servicii de trimite SMS: numărul de telefon;
      5. Servicii newsletter: adresa de e-mail, nume, prenume, număr de telefon;
      6. Servicii de email (SMT): adresă de email email, nume și prenume;
      7. Servicii de procesare plăți online – nume, prenume, adresa de e-mail, număr de telefon, adresă;
      8.  Servicii newsletter: adresa de e-mail, nume, prenume, număr de telefon;
      9. Servicii de statistică online (Google Analytics si Facebook Pixel Code): acțiuni pe website, durata unei vizite, pagini vizitate, achiziții, ip). În aceste servicii nu sunt colectate date personale precum nume și prenume ci aplicațiiile stochează și prelucrează numai acțiuni.
      10. Servicii de comentarii: nume și adresă de email;
  13. Sunt datele dvs. personale în siguranță?
    1. Îți ținem în siguranță datele personale, cu măsuri tehnice corespunzătoare, cu măsuri organizatorice adecvate,, cu un nivel adecvat de securitate, împotriva prelucrării neautorizate, împotriva prelucrării ilegale, împotriva pierderii accidentale sau ilegale, împotriva distrugerii accidentale sau ilegale; împotriva daunelor accidentale sau ilegale.
    2. Am implementat măsuri pentru a descoperi breșe de securitate: documenta cauzele incidentului de securitate, documenta care date personale sunt afectate de incidentul de securitate, documenta acțiunile (și motivele acțiunilor) pentru a remedia încălcarea securității,  limita consecințele incidentului de securitate.  recupera date personale, reveni la o stare normală de prelucrare a datelor cu caracter personal.
    3. Dacă avem un grad de certitudine rezonabil că s-a produs o încălcare a securității prelucrării datelor dvs. personale, atunci raportăm incidentul de securitate catre managementul companiei noastre și desemnăm o persoana responsabilă pentru:  a analiza dacă încălcarea securității poate avea efecte nefavorabile pentru dvs., a informa personalul relevant din organizația noastră, a determina în ce măsură este necesară notificarea Autorității de Supraveghere cu privire la incidentul de securitate, și stabili dacă este necesar să vă comunicăm informații despre incidentul de securitate.
    4.  investigăm incidentul de securitate dacă este cazul și încercăm să împiedicăm ca incidentul de secritate să ducă la , distrugerea accidentala sau ilegala a datelor personale, pierderea accidentală sau ilegală a controlului datelor cu caracter personal, pierderea accidentală sau ilegală a accesului la datele cu caracter personal, alterarea accidentală sau ilegală a datelor cu caracter personal, divulgarea neautorizată a datelor cu caracter personal, sau acces neautorizat la datele cu caracter personal.
    5. depunem toate eforturile pentru atenuarea riscului imediat de producere a unui prejudiciu.
    6.  Notificăm Autoritatea de Supraveghere cu privire la incidentul de securitate, daca încălcarea este susceptibilă să ducă la un risc ridicat pentru drepturile și li
    7. vă informăm despre încălcarea securității dacă încălcarea este susceptibilă să ducă la un risc ridicat pentru drepturile și libertățile dumneavoastră, cât mai repede posibil, prin canale de contact adecvate, de ex. prin e-mail, SMS, bannere proeminente pe site-ul nostru, comunicări poștale, reclame proeminente în mass-media etc.
    8. Nu suntem obligați să vă informăm direct dacă: am luat măsuri pentru a face ca datele dvs. personale să fie incomprehensibile oricărei persoane care nu este autorizată să le acceseze, imediat după incidentul de securitate, am luat măsuri pentru a ne asigura că riscul ridicat pentru drepturile și libertățile dvs. nu mai este posibil să se producă sau ar implica eforturi disproporționate. Într-un astfel de caz, vă vom informa prin intermediul rețelelor publice.
  14. Suntem certificați și am aderat la un cod de conduită?
    1. Nu folosim un organism de certificare autorizat pentru a certifica faptul că respectăm legea, pentru simplul motiv ca in Romania, la aceasta data, nu exista inca un astfel de organism certificat. Lucram, insa, la dezvoltarea capabilitatilor pietei de a da nastere unui astfel de mecanism.
    2. Nu am aderat la un cod de conduită aprobat, care demonstrează că respectăm legea când procesăm datele dvs. personale, pentru simplul motiv ca nu exista, inca, un astfel de cod aprobat de Autoritatea de Supraveghere din Romania. Lucram, insa, la dezvoltarea unui cod in zona de publicitate online si piata media, pe care incercam sa il construim suficient de bine pentru a acoperi aceste piete. De indata ce acest cod va fi in vigoare, vom adera la principiile sale.
  15. Care sunt drepturile dumneavoastră?
    1. Vă respectăm drepturile care privesc protecția datelor dumneavoastră personale.
    2. Aveți dreptul să solicitați abonarea sau dezabonarea la newsleter (materiale de content marketing, informări de marketing, etc)
    3. Aveți dreptul de a acces la datele dvs. personale.
    4. În cazul în care solicitați să confirmăm dacă prelucrăm sau nu datele dvs. personale, atunci aveți un drept care ne obligă să confirmăm că noi prelucrăm datele dvs. personale sau nu prelucrăm datele dvs. personale.
    5. Dreptul dvs. de a obține confirmarea de la noi că prelucrăm (sau nu prelucrăm) datele dvs. personale
      1. nu include date anonime.
      2. include doar datele personale care vă privesc.
      3. include date pseudonime care pot fi în mod clar legate de dvs.
    6. Trebuie să vă dăm acces la datele dvs. personale Dacă
      1. solicitați să confirmăm dacă prelucrăm sau nu datele dvs. personale și
      2. prelucrăm datele dvs. personale și
      3. solicitați accesul la datele dvs. personale.
    7. Trebuie să vă furnizăm o copie a datelor dvs. personale dacă
      1. solicitați să confirmăm dacă prelucrăm sau nu datele dvs. personale și
      2. prelucrăm datele dvs. personale și
      3. solicitați o copie a datelor dvs. personale.
    8. Aveți dreptul la informațiile privind garanțiile pe care le-am implementat pentru transferul datelor dvs. personale către o țară care este în afara UE și SEE  dacă
      1. solicitați să confirmăm dacă prelucăm sau nu datele dvs. personale și
      2. vă transferăm datele dvs. personale într-o țară care este în afara UE și SEE.
    9. Aveți dreptul la rectificarea datelor dvs. personale.
      1. Dreptul de a obține rectificarea datelor dvs. cu caracter personal care sunt inexacte
      2. nu include date anonime.
      3. include doar datele personale care vă privesc.
      4. include date pseudonime care pot fi în mod clar legate de dvs.
    10. Trebuie să rectificăm datele dvs. personale dacă
      1. prelucrăm datele dvs. personale, și
      2. datele dvs. personale sunt inexacte, și
      3. solicitați să obțineți rectificarea datelor dvs. personale.
    11. Trebuie să completăm datele dvs. personale dacă
      1. prelucrăm datele dvs. personale, și
      2. datele dvs. personale sunt incomplete, și
      3. solicitați să obțineți completarea datelor dvs. personale.
      4. Aveți dreptul să ne furnizați o declarație suplimentară.
      5. Trebuie să comunicăm rectificarea datelor dvs. personale destinatarilor datelor dvs. personale (dacă există).
    12. Nu comunicăm rectificarea datelor dvs. personale destinatarilor datelor dvs. personale în cazul în care comunicarea către destinatar
      1. este imposibilă, sau
      2. implică un efort disproporționat.
    13. Aveți dreptul la ștergerea datelor dvs. personale.
      1. Trebuie să ștergem datele dvs. personale fără întârzieri nejustificate, dacă: solicitați ștergerea datelor dvs. personale, prelucrăm datele dvs. personale, datele dvs. personale nu sunt necesare scopurilor noastre de prelucrare a datelor dvs. personale.
      2. Trebuie să ștergem datele dvs. personale fără întârzieri nejustificate dacă solicitați ștergerea datelor dvs. personale, șiprelucrăm datele dvs. personale, vă retrageți consimțământul pe care se bazează prelucrarea datelor dvs. personale, și nu există un alt temei juridic pentru prelucrarea datelor dvs. personale.
      3. Trebuie să ștergem datele dvs. personale fără întârzieri nejustificate dacă: solicitați să obțineți ștergerea datelor dvs. personale, și prelucrăm datele dvs. personale, prelucrarea datelor dvs. personale este necesară pentru îndeplinirea unei sarcini pe care o îndeplinim în interes public, prelucrarea datelor dvs. personale este necesară în cadrul exercitării unei autorități oficiale cu care este învestit, prelucrarea este necesară în scopul intereselor legitime pe care le urmărim, sau prelucrarea este necesară în scopul intereselor legitime pe care o terță parte le urmărește, obiectați la prelucrarea de către noi a datelor dvs. personale, prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal are un motiv legitim care nu prevalează asupra obiecției dvs.
      4. Trebuie să ștergem datele dvs. personale fără întârzieri nejustificate dacă: solicitați ștergerea datelor dvs. personale și prelucrăm datele dvs. personale, și contestați prelucrarea de către noi a datelor dvs. personale în scop de marketing direct, și prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal are un motiv legitim care nu prevalează asupra obiecției dvs.
      5. Trebuie să ștergem datele dvs. personale fără întârzieri nejustificate dacă solicitați ștergerea datelor dvs. personale, sau prelucrarea datelor dvs. personale este ilegală.
      6. Trebuie să ștergem datele dvs. personale fără întârzieri nejustificate dacă solicitați ștergerea datelor dvs. personale și datele cu caracter personal trebuie șterse pentru respectarea unei obligații legale care ne revine în temeiul dreptului Uniunii sau al dreptului intern al unui stat membru.
      7. Trebuie să ștergem datele dvs. personale fără întârzieri nejustificate dacă solicitați ștergerea datelor dvs. personale, și datele dvs. personale au fost colectate în legătură cu oferirea de servicii ale societății informaționale.
      8. Trebuie să comunicăm ștergerea datelor dvs. personale destinatarilor către care le dezvăluim (dacă există).
      9. Nu comunicăm ștergerea datelor dvs. personale destinatarilor către care le dezvăluim, în cazul în care comunicarea către destinatar este imposibilă sau implică un efort disproporționat.
      10. Aveți dreptul să obțineți de la noi restricționarea prelucrării datelor dvs. personale. Dreptul dvs. de a obține restricții privind prelucrarea datelor dvs. personale:  nu include date anonime, include datele personale care vă privesc. include date pseudonime care pot fi în mod clar legate de dvs, Trebuie să restricționăm prelucrarea datelor dvs. personale pentru o perioadă, în scopul de a verifica exactitatea datelor dvs. personale dacă solicitați să obțineți restricțicționarea prelucrării datelor dvs. personale și contestați exactitatea datelor dvs. personale.
      11. Trebuie să restricționăm prelucrarea datelor dvs. personale dacă: solicitați să obțineți restricționarea prelucrării datelor dvs. personale și prelucrarea datelor dvs. personale este ilegală și vă opuneți ștergerii datelor dvs. personale.
      12. Trebuie să restricționăm prelucrarea datelor dvs. personale dacă,solicitați să obțineți restricționarea prelucrării datelor dvs. personale nu avem nevoie de datele dvs. personale în scopul prelucrării noastre, solicitați datele dvs. personale pentru a stabili o reclamație legală sau, solicitați datele dvs. personale pentru a vă exercita o plângere legală sau, aveți nevoie de datele dvs. personale pentru a vă apăra împotriva unei plângeri legale.
      13. Trebuie să restricționăm prelucrarea datelor dvs. personale dacă solicitați să obțineți restricționarea prelucrării datelor dvs. personale și obiectați de prelucrarea datelor dvs. personale care sunt necesare pentru îndeplinirea unei sarcini pe care o îndeplinim în interes publicsau vă opuneți prelucrării datelor dvs. personale care sunt necesare în exercitarea unei autorități oficiale care ne este încredințată și vă opuneți prelucrării datelor dvs. personale care sunt necesare în scopul intereselor legitime pe care le urmărim șiașteptați să verificați dacă prelucrarea datelor dvs. personale are un motiv legitim care nu depășește obiecția dvs.
      14. Trebuie să comunicăm restricționarea prelucrării datelor dvs. personale către destinatarii datelor dvs. personale (dacă există). Nu comunicăm restricționarea prelucrării datelor dvs. personale către destinatarii datelor dvs. personale în cazul în care comunicarea către destinatar este imposibilă sau implică un efort disproporționat.
      15. Dacă restricționăm prelucrarea datelor dvs. personale, atunci putem stoca datele dvs. personale, prelucra datele dvs. personale pe baza consimțământului dvs.prelucra datele dvs. personale pentru a întemeia o reclamație legală, prelucra datele dvs. personale pentru a exercita o plângere legală, prelucra datele dvs. personale pentru a ne apăra împotriva unei plângeri legale, prelucra datele dvs. personale pentru a proteja drepturile unei persoane, prelucra datele dvs. personale din motive de interes public ale Uniunii sau ale unui stat membru.
      16. Dacă obțineți o restricționare privind prelucrarea datelor dvs. personale, trebuie să vă informăm înainte de ridicarea restricționării.
      17. Dacă prelucrăm datele dvs. personale în scopuri de marketing direct, inclusiv profilul complet automatiza  (în măsura în care este legată de un astfel de marketing direct), aveți dreptul să obiectați cu privire la prelucrarea datelor dvs. personale în acest scop.
      18. Dreptul dvs. de a obiecta la prelucrarea datelor dvs. personale în scopuri de marketing direct este un drept pe care îl aveți în orice moment, nu include date anonime, include datele personale care vă privesc, nu include date personale care nu vă privesc, include date pseudonime care pot fi în mod clar legate de dvs.
      19. Dacă obiectați la prelucrarea datelor dvs. personale în scopuri de marketing direct, atunci trebuie să omitem prelucrarea datelor dvs. personale în acest scop.
      20. Dacă vă procesăm datele dvs. personale în scopuri de marketing direct, inclusiv profilarea (în măsura în care este legată de un astfel de marketing direct), atunci trebuie să vă aducem la cunoștință, în mod explicit, acest drept, cel mai târziu la momentul primei comunicări cu dvs. și trebuie să vă prezentăm acest drept în mod clar și separat de orice altă informație.
  16. Cum vă puteți exercita drepturile?
    1. Vă invităm să comunicați cu noi despre exercitarea drepturilor dvs. privind protecția datelor dvs. personale.
    2. Acceptăm numai solicitări scrise, deoarece nu putem face față solicitărilor verbale imediat, fără să analizăm mai întâi conținutului cererii și fără să vă identificăm mai întâi.
    3. Cererea dvs. trebuie să conțină o descriere detaliată și precisă a dreptului pe care doriți să-l exercitați.
    4. Trebuie să ne furnizați o copie a unui document de identificare pentru a vă confirma identitatea ca, de exemplu un carnet de identitate sau un pașaport.
    5. Orice alte date conținute în copia documentului de identificare, cum ar fi o fotografie sau orice alte caracteristici personale, pot fi mascate.
    6. Nu vom accepta alte mijloace de a vă asigura identitatea, mai ales in situatia in care doriti să vă furnizăm datele pe care le deținem, pentur că am risca să transmitem datele dumneavoastra către persoane neidentificate
    7. Dacă doriți să propuneți alternative, le vom evalua de la caz la caz.
    8. Folosirea informațiilor din documentul dvs. de identificare este limitată la activitatea de confirmare a identității dvs. și
    9. nu va genera o stocare a datelor dvs. personale mai mult decât este necesar în acest scop.
    10. Puteți trimite solicitarea dvs. referitoare la protecția datelor dvs. personale la info@life-university.ro
    11. Veți primi răspunsul nostru la cererile dvs. care vizează protecția datelor dvs. personale la adresa de email de pe care ne-ați transmis solicitarea.  
    12. Am desemnat o persoană responsabilă de tratarea cererilor dvs. referitoare la protecția datelor dvs. personale.
    13. Am implementat politici care ne asigură faptul că o cerere privind protecția datelor dvs. personale este recunoscută, soluționată in termenele prevăzute de lege.
    14. Vă informăm despre modul în care ne ocupăm de cererea dvs. (prin care vă exercitați drepturile) cu privire la protecția datelor dumneavoastră personale: într-o lună de la data primirii cererii.
    15. Aveți dreptul să depuneți plângeri trimiându-le la info@life-university.ro
    16. Puteți depune o plângere la o autoritate de supraveghere: la domiciliul dvs. obișnuit în UE și SEE, la locul dvs. de muncă în UE și SEE, la locul presupusei încălcări în UE și în SEE.
    17. Autoritatea de supraveghere trebuie să vă informeze într-un termen rezonabil cu privire la progresul plângerii și rezultatul plângerii.
    18. Puteți mandata o organizație să depună o plângere în numele dvs. la o autoritate de supraveghere.
    19. Autoritatea de supraveghere trebuie să vă informeze într-un termen rezonabil cu privre la progresul plângerii și rezultatul plângerii.
    20. Aveți dreptul de a exercita o cale de atac judiciară în UE și în SEE împotriva: unui operator, unui imputernicit și unei Autorități de Supraveghere.
    21. Puteti mandata o organizatie să exercite, în numele dvs., dreptul la o cale de atac judiciară, 
    22. la o despăgubire pentru un prejudiciu rezultat ca urmare a unei încălcări a legii privind protecția datelor cu caracter personal.
  17. Puteți alege setările de confidențialitate?
    1. În acest moment colectăm numai datele care servesc intereselor legitime sau legale
    2. În prezent nu puteți să optați pentru ca datele dumnevooastră să fie prelucrate în alt mod decât o facem în acest moment, insă acceptam sugestiile dumneavoastră.
  18. Veți fi informat despre schimbările politicii de confidențialitate?
    1. Dacă ne schimbăm politica de confidențialitate, vom publica o nouă versiune a acesteia pe website.
    2. la cerere vă putem pune la dispoziție versiunile anterioare ale politicii noastre de confidențialitate.
  19.  Explicații cu privire la termenii și expresiile utilizați în această notă de informare
    1. Toţi termenii şi expressile folosiți în această Notă de Informare vor avea înţelesul dat mai jos, cu excepţia cazului în care se prevede altfel în cuprinsul  acestei note cu  date cu caracter personal înseamnă orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă („persoana vizată”).
    2. O persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi:
      1. un nume
      2. un număr de identificare
      3. date de localizare
      4. un identificator online
      5. identitatea fizică a unei persoane persoane fizice
      6. identitatea fiziologică a unei persoane persoane fizice
      7. identitatea genetică a unei persoane persoane fizice
      8. identitatea psihică a unei persoane persoane fizice
      9. identitatea economică a unei persoane persoane fizice
      10. identitatea culturală a unei persoane persoane fizice
      11. identitatea socială a unei persoane persoane fizice
    3. Datele personale sensibile sunt – conform GDPR – numite categorii speciale de date personale.
    4. Noi nu colectăm, nu dezvăluim și nu prelucrăm date personale sensibile
    5. Datele personale sunt sensibile dacă prelucrarea acestor date personale dezvăluie:
      1. originea rasiala,
      2. originea ethică,
      3. opiniile politice,
      4. credințele religioase,
      5. credințele filosofice,
      6. apartenența la un sindicat.
      7. datele genetice  
      8. datele biometrice  
      9. Date care vizează starea de sănătate,
      10. Date care vizează viața sexuală a unei persoane fizice,
      11. Date care vizează orientarea sexuală a unei persoane fizice.
    6.  Datele personale obișnuite sunt – în GDPR: Nu exista o lista exhaustiva a acestor date cu caracter personal.
    7. Pseudonimizarea Datelor Personale înseamnă prelucrarea datelor cu caracter personal într-un asemenea mod încât acestea să nu mai poată fi atribuite unei anume persoane vizate fără a se utiliza informații suplimentare, cu condiția ca aceste informații suplimentare să fie stocate separat și să facă obiectul unor măsuri de natură tehnică și organizatorică care să asigure neatribuirea respectivelor date cu caracter personal unei persoane fizice identificate sau identificabile.
    8. Prelucrare semnifică orice operațiune sau set de operațiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi
      1. colectarea,
      2. înregistrarea,
      3. organizarea,
      4. structurarea,
      5. stocarea,
      6. adaptarea,
      7. alterarea,
      8. extragerea,
      9. consultarea,
      10. utilizarea,
      11. ștergerea sau distrugerea
      12. etc.
    9. Restricționarea prelucrării înseamnă marcarea datelor personale stocate cu scopul de a limita prelucrarea acestora în viitor.
    10.  Scopul prelucrării înseamnă motivul pentru care este realizată prelucrarea datelor personale.
    11. Profilarea (Profilul Automat) trebuie să fie o formă automată de prelucrare, ce include
      1. Prelucrare exclusiv automata (la care face referire Art. 22 din GDPR) și
      2. Prelucrare parțial automată (daca o persoana fizica este implicata in prelucrarea datelor personale nu inseamna neapărat ca prelucrarea nu constituie profilare) trebuie să fie efectuată cu privire la datele cu caracter personal și obiectivul profilării trebuie să fie acela de a evalua aspectele personale legate de o persoană fizică, în special de a analiza sau de a face previziuni despre persoane.
      3. Rețineți că simpla evaluare sau clasificare a persoanelor în mod automat pe baza unor caracteristici cum ar fi vârsta, sexul și înălțimea acestora ar putea fi considerate profilare automată, indiferent de scopul predictiv.
      4. Decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată:
        1. înseamnă luarea unor decizii prin mijloace tehnologice fără implicare umană;
        2. prelucrarea automată  se bazează pe datele cu caracter personal furnizate direct de persoanele în cauză (cum ar fi răspunsurile la un chestionar); sau observate cu privire la persoane (cum ar fi datele privind locația, colectate prin intermediul unei aplicații) sau derivate sau deduse, cum ar fi profilul persoanei care a făcut anumite achiziții ,pot fi realizate cu sau fără profilare; profilarea poate avea loc fără a lua decizii automate.
      5.  Operator înseamnă persoana fizică sau juridică, autoritatea publică, agenția sau alt organism care, singur sau împreună cu altele, stabilește scopurile și mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal; atunci când scopurile și mijloacele prelucrării sunt stabilite prin dreptul Uniunii sau dreptul intern, operatorul sau criteriile specifice pentru desemnarea acestuia pot fi prevăzute în dreptul Uniunii sau în dreptul intern.
      6.  Împuternicit înseamnă persoana fizică sau juridică, autoritatea publică, agenția sau alt organism care prelucrează datele cu caracter personal în numele si pe seama operatorului.
      7. Destinatar înseamnă persoana fizică sau juridică, autoritatea publică, agenția sau alt organism căreia (căruia) îi sunt divulgate datele cu caracter personal, indiferent dacă este sau nu o parte terță. Cu toate acestea, autoritățile publice cărora li se pot comunica date cu caracter personal în cadrul unei anumite anchete în conformitate cu dreptul Uniunii sau cu dreptul intern nu sunt considerate destinatari; prelucrarea acestor date de către autoritățile publice respective respectă normele aplicabile în materie de protecție a datelor, în conformitate cu scopurile prelucrării.
      8. Parte Terță înseamnă o persoană fizică sau juridică, autoritate publică, agenție sau organism altul decât persoana vizată, operatorul, persoana împuternicită de operator și persoanele care, sub directa autoritate a operatorului sau a persoanei împuternicite de operator, sunt autorizate să prelucreze date cu caracter personal.
      9. Reprezentant înseamnă o persoană fizică sau juridică stabilită în Uniune, desemnată în scris de către operator sau persoana împuternicită de operator în temeiul articolului 27, care reprezintă operatorul sau persoana împuternicită în ceea ce privește obligațiile lor respective care le revin în temeiul prezentului regulament.
      10. Autoritate de supraveghere înseamnă o autoritate publică independentă instituită de un stat membru în temeiul articolului 51 GDPR.
      11. reguli corporatiste obligatorii înseamnă politicile în materie de protecție a datelor cu caracter personal care trebuie respectate de un operator sau de o persoană împuternicită de operator stabilită pe teritoriul unui stat membru, în ceea ce privește transferurile sau seturile de transferuri de date cu caracter personal către un operator sau o persoană împuternicită de operator în una sau mai multe țări terțe în cadrul unui grup de întreprinderi sau al unui grup de întreprinderi implicate într-o activitate economică comună.
      12.  Scutul de confidențialitate UE-SUA (Privacy Shield): Cadrul UE – SUA Privacy Shield a fost pus la punct de către Departamentul de Comerț al SUA și Comisia Europeană pentru a oferi companiilor de pe ambele părți ale Atlanticului un mecanism pentru a se conforma cerințelor de protecție a datelor atunci când transfera date cu caracter personal din Uniunea Europeană către Statele Unite în sprijinul comerțului transatlantic. La 12 iulie 2016 Comisia Europeană a aprobat cadrul UE-SUA Privacy Shield ca fiind adecvat pentru a permite transferul de date în conformitate cu legislația UE.
      13. Deciziile de Adecvare ale Comisiei: Comisia Europeană are competența de a determina, pe baza articolului 45 GDPR, dacă o țară din afara UE oferă un nivel adecvat de protecție a datelor, fie prin legislația internă, fie prin angajamentele internaționale pe care le-a încheiat. Efectul unei astfel de decizii este că datele cu caracter personal pot proveni din SEE (UE și Norvegia, Liechtenstein și Islanda) în acea țară terță, fără a fi necesară nicio altă măsură de protectie.
      14. Comisia Europeană a recunoscut, până în prezent, un nivel de protectie adecvat, pentru Andorra, Argentina, Canada (organizații comerciale – PIPEDA), Insulele Feroe, Guernsey, Israel, Insula Man, Jersey, Noua Zeelandă, Elveția, Uruguay și SUA (limitată la cadrul Privacy Shield).
      15.  Încălcarea securității datelor cu caracter personal înseamnă o încălcare a securității care duce, în mod accidental sau ilegal, la distrugerea, pierderea, modificarea, sau divulgarea neautorizată a datelor cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate într-un alt mod, sau la accesul neautorizat la acestea.
      16.  Întreprindere înseamnă o persoană fizică sau juridică ce desfășoară o activitate economică, indiferent de forma juridică a acesteia, inclusiv parteneriate sau asociații care desfășoară în mod regulat o activitate economică.
      17. Grup de întreprinderi înseamnă o întreprindere care exercită controlul și întreprinderile controlate de aceasta;
      18. Organizație internațională înseamnă o organizație și organismele sale subordonate reglementate de dreptul internațional public sau orice alt organism care este instituit printr-un acord încheiat între două sau mai multe țări sau în temeiul unui astfel de acord.

 


Linkuri utile:

  • prin click  aici puteți să vă dezabonați de la comunicari de marketing
  • prin click aici vă puteți actualiza datele personale
  • aici puteți solicita ștergerea tuturor datelor pe care le deținem despre dumneavoastra prin dezabonare
  • prin click aici puteti afla mai multe despre DGPR
  • Prin click aici ne puteți trimite solicitări mai complexe însoțite de detalii!
  • click iaici pentru a vedea  termenii și condițiile utilizării websiteului nostru
Go Back

Life University

  • Home
  • Contul tau
  • Cursuri
    • Curs Office Fitness
    • Curs Mindfulness
    • Curs SEO
    • Curs Bitcoin si Criptovalute
    • Curs Marketing Online – Marketing Academy
    • Life Coaching Academy » Curs online » cu Marian Rujoiu
    • Energie Pozitiva – Curs online P.O.W.E.R. Energy
    • Curs Facebook ADS Academy – Cum faci promovare pe Facebook
  • Articole
    • Marketing
      • Online marketing
      • video marketing
      • Optimizare Site
      • Blog
    • Energia Pozitiva
  • Webinarii
  • Login
  • Contact
You are here: Home / Articole / Cat costa reclama pe Facebook? – 7 lucruri despre promovarea pe Facebook pe care este bine să le știi!

Cat costa reclama pe Facebook? – 7 lucruri despre promovarea pe Facebook pe care este bine să le știi!

Publicat de Rujoiu Marian 16 Comments

cat costa reclama pe facebookUnul dintre primele lucruri care te întrebi atunci când te gândești să faci promovarea pe Facebook este să te întrebi Cat costa reclama pe Facebook? Este o întrebare legitimă, iar răspunsurile sunt destul de clare.

Dacă vrei să afli un răspuns la întrebarea cât costă reclama pe Facebook te-ai aștepta să găsești un răspuns clar pe siteul Facebook. Probabil dacă dai căutare pe Google, vei găsi acest articol pe siteul Facebook!
Totuși, articolul nu este lămuritor, nu vei găsi în el nicio cifră.

În acest articol vreau să-ți ofer răspunsuri punctuale la această întrebare. Teoretic răspunsul la întrebarea: Cât costă promovarea pe Facebook este destul de simplă, însă răspunsurile comportă multe nuanțe, nuanțe pe care le vei afla din acest articol.  Promovarea pe Facebook are un preț, să vedem care este acest preț. Dacă ești interesat de prețul reclamei pe Facebook, citind în continuare, vei afla 7 lucruri importante:

Cât costă reclama pe Facebook – 7 lucruri pe care este bine să le știi!

  1. Reclama pe Facebook: preț 1 E/ 1000 afișări
  2. Prețul promovării pe Facebook crește permanent!
  3. De ce nu-ți răspunde Facebook la întrebarea: Cat costă promovarea pe Facebook?
  4. În publicitatea plătită pe Facebook, de fapt nu cumperi afișări!
  5. Care este problema întrebării: Cât costă reclama pe Facebook?
  6. Pentru a ști cât te costă publicitatea plătită pe Facebook, instalează-ți Facebook pixel code
  7. Cum reduci costurile promovării pe Facebook?

Vezi mai jos detalii cheie despre fiecare dintre cele 7 puncte.

1. Reclama pe Facebook: preț 1 E/ 1000 afișări

Acesta este cel mai general răspuns pe care ți-l pot oferi. Totuși nu este un răspuns corect. O să vezi imediat de ce.

Acest un 1E/ 1000 de afișări este un cost mediu pe care-l poți obține făcând promovare pe Facebook. Un expert în promovarea pe Facebook ar putea spune că acesta este cel mai nepotrivit răspuns posibil.

Totuși, întrebarea cât costă promovarea pe Facebook trebuie să aibă și un răspuns inițial. Așadar, să zicem că aloci un buget de 30E/ lună. În acest caz reclama ta va fi afișată aproximativ de 30 000 de ori. Nu ar fi un cost mare, poate însă nici unul mic.

2. Prețul promovării pe Facebook crește permanent!

Știu că aceasta nu este o veste bună, însă este bine să știi.
România, în acest moment, figurează pe lista țărilor cu costul de promovare cel mai mic. Cu alte cuvinte este posibil ca pe piața din US, de exemplu, pentru a obține cele 1000 de afișări de mai sus să fie nevoie să plătești 3-5 E.cat costa promovarea pe facebook

În următorii ani și în România promovarea pe Facebook va avea un cost mai mare decât acum. Costul reclamei pe Facebook crește și va crește progresiv pe măsură ce mai mulți promotori îți vor face reclamă pe Facebook. Este un echilibru între cerere și ofertă.

Facebook are totuși un spațiu limitat de expunere și pe măsură ce mai mulți oameni și companii vor dori acest spațiu de promovare, prețul crește automat. Promovarea pe Facebook este foarte eficientă și dacă te gândești să începi este bine să începi să o faci acum și nu mai târziu. Vezi și acest video: 3 motive pentru care merită să faci promovare pe Facebook acum.

3. De ce nu-ți răspunde Facebook la întrebarea: Cât costă promovarea pe Facebook?

Nu este vorba de secretomanie, este vorba mai mult de strategie și de faptul că sunt implicate mai multe variabile. Practic, Facebook, întotdeauna calibrează costurile la Audiența la care tu vrei să ajungi. Cu cât este ”bătaie” mai mare pe audiența la care tu vrei să ajungi, cu atât te va costa mai mult. Adică, în anumite situații poți ajunge să plătești și 7-8 E/1 000 de afișări.

Costul real, în publicitatea plătită pe Facebook, în cazul tău, îl vei afla numai după ce începi să desfășori campanii pe Facebook. La fel de bine este posibil să obții costuri sub 1E/1000 de afișări. În același timp sunt implicate mai multe variabile cum ar fi, de exemplu, audiența la care vrei să ajungi și timpul în care vrei să ajungi la audiența ta. Una este să-i dai Facebook-ului la dispoziție 1 zi, alta este să-i dai 30 de zile.  Vei obține un preț mai mic dacă vei da Facebookului mai mult timp la dispoziție.

4. În publicitatea plătită pe Facebook, de fapt nu cumperi afișări!

Probabil ești ușor confuz, pentru că până în acest punct am vorbit de cost per 1000 de afișări. Facebook, chiar o spune cu subiect și predicat că el nu vinde afișări, ci vinde rezultate. Practic, îi spui Facebook ului ce vrei să obții, îi dai un buget și el va încerca să-ți livreze rezultatul respectiv la un cost cât mai mic. Cum am putea traduce acest lucru în termeni obișnuiți?

Exemplul 1 – Click către website – cost per click (preț/click)

De exemplu, dacă ești interesat ca oamenii să vadă reclama ta și să dea click pe ea să ajungă pe websiteul tău, practic avem un cost per click (CPC). Acest cost per click, din nou variază în funcție de foarte mulți factori. Experiența mea în promovarea pe Facebook, mi-a arătat aici cifre între 0,03E/click, până la 0,5 E/click. Aici este important cum arată reclama ta, cum scrii textul sau cât de corect îți setezi audiența.

Exemplu 2 – Înregistrare finalizată – cost per rezultat (preț/rezultat)

Față de exemplul 1 aici, teoretic, ne interesează mai mult decât în primul caz. Adică nu suntem interesați doar ca oamenii să de click. Suntem interesați mai departe ca cei care ajung în site să facă și o acțiune, de exemplu să descarce un ebook, să se aboneze la newsletter, să se înregistreze la un webinar, etc. În acest caz, este clar că  vom avea un cost per rezultat mult mai mare. De exemplu dacă 1000 de oameni văd reclama ta, 5 dintre ei dau click pe reclamă, iar 3 dintre ei se abonează la newsletter. Luând cazul în care ar fi 1E/1000afișări, înseamnă că ne costă clickul 1E:5 clickuri=0,20 E. Deci avem un cost pe click de 0,20E., însă costul pe înregistrare finalizată va fi de 1E:3înregistrări=0,33E/înregistrare.

Exemplele pot continua, însă principiul este același, în calcularea costurilor chiar dacă orientativ pleci de la un cost per 1000 afișări, în practică vorbim de un cost per rezultat. Și tu și Facebook, veți optimiza reclamele încă să obțineți un cost cât mai mic per rezultatul dorit. Mai sunt websiteuri care vând număr de afișări, însă este de domeniul trecutului. Și eu și tu și orice om normal la cap este interesat de rezultatul obținut în urma promovării. Acesta este și motivul principal datorită căruia Facebook îți spune că de fapt nu plătești afișările, ci rezultatul.

De exemplu dacă vrei să obții abonați la newsletter, poți obține 0,10E  per înregistrare, ceea ce înseamnă că pentru a obține 1000 de abonați, vei avea un cost de 1000 Abonați X 0,10E= 100 E. Deci te costă 100 E, pentru a aduna 1000 de abonați. Nu este un rezultat ușor de obișnuit, însă eu am obținut destul de des și costuri sub acest rezultat, însă în anumite cazuri și costuri mai mari.

5. Care este problema întrebării: Cât costă reclama pe Facebook?

Ori de câte ori primesc această întrebare o dau din colț în colț. Ai văzut mai sus, lucrurile nu sunt tocmai cu răspunsuri universale. Totuși orice om sau companie, la început de drum vrea să aibă măcar o idee despre costuri. Totuși, după ce afli un răspuns general la această întrebare trebui să  schimbi întrebarea. Și sunt foarte conștient de ce spun.

Astfel,

În loc de a te întreba cât Costă reclama pe Facebook, întreabă-te Cât profit își duce promovarea pe Facebook? Dacă promovarea pe Facebook, îți aduce costuri mai mari decât profit înseamnă că Reclama pe Facebook întradevăr te costă și probabil nu ar mai trebui să o faci sau să înveți să o faci inteligent.

Scopul în promovarea pe Facebook este unul singur: să-ți aducă mai mult profit decât costuri. Scopul este ca după ce scazi cheltuieli cu promovare pe Facebook să ai profit mai are decât cheltuieli.

De exemplu,
dacă pentru fiecare produs sau serviciu vândut, la 100 E cheltuiți pe Facebook, când tragi linie vei înregistra un profit de 300E și apoi scazi 100E/chetluiți pe Facebook, înseamnă că ai obținut un profit de 200E.

La fel arată calculele și cu cifre mai mari și cu cifre mai mici. Însă dacă investești 100E pe Facebook și faci un profit de 100 E, înseamnă că promovarea pe Facebook nu te-a costat nimic, însă dacă faci un profit de 50E, înainte de a scădea cheltuielile de promovare înseamnă că promovarea pe Facebook te-a costat 50 E. (50Eprofit-100E cheltuiți= -50E). Acest lucru înseamnă o pierdere de 50 E.

Deci întodeauna important este să te uiți la cât profit îți aduce reclama pe Facebook. Din acest profit scazi cheltuielile și vezi dacă într-adevăr reclama pe Facebook te costă sau reclama pe Facebook îți aduce profit. Evident de la industrie la industrie, de la caz la caz acest cost diferă, calculul corect în cazul tău numai tu îl poți face.

Poți să ai și situația în care cheltui 1000 E pe Facebook și după ce scazi această cheltuială, după calculul de mai sus rămâi cu un profit de 200 E. Chiar și acest caz putem spune că promovarea pe Facebook îți aduce profit. Adică la fiecare euro investit ai un profit net de 0,20E. La cifre mai mari s-ar putea să sune chiar bine. În industria mea (de training) obiectivul meu este ca la fiecare 1000E investiți să generez încă un profit de minim 1000E. Acest lucru înseamnă că Facebook îmi aduce 100% profit față de suma investită. Am obținut și rezultate mai bune, cum ar fi la 1000E investiți am obținut 3000 E profit. Adică din profitul total obținut în urma vânzărilor am scăzut 1000 investiți și a rămas un profit net de 3000E.

În concluzie este important ca profitul obținut să fie mai mare decât suma cheltuită, aceasta este și motivul pentru care este nevoie să înlocuiești întrebarea: Cât te costă promovarea pe Facebook cu întrebarea: Cât profit îmi aduce promovarea pe Facebook?

6. Pentru a ști cât te costă publicitatea plătită pe Facebook instalează-ți Facebook pixel code

Aici nu mai intru în detalii, pentru că am făcut și un tutorial video pe această temă.
Facebook pixel code este instrumentul pe care ți-l pune Facebook la dispoziție pentru a afla date exacte despre ce fac cei care dau click pe reclamele tale, dacă se înscriu la newsletter, dacă fac achiziții, dacă nu fac nimic, etc.facebook pixel code tutorial video

Acest tutorial video este unul dintre modulele disponibile în cursul Facebook ADS Academy, însă poți avea acces gratuit la el, pentru a-ți face și o idee despre cum arată cursul Facebook ADS Academy și de ce nu de a-și instala și tu pe website acest cod, dacă nu-l ai deja. Vezi video despre facebook pixel prin click aici!

7. Cum reduci costurile promovării pe Facebook?

Promovarea pe Facebook, nu este un lucru atât de complicat pe cum ar vrea unii să insinueze.

Cred însă că ai nevoie de strategii bune și de o înțelegere în detaliu pentru a putea reduce costurile de promovare. Cu cât vei reuși să obții un cost mai mic per rezultatul dorit, cu atât vei genera un profit mai mare per rezultatul dorit.

Înțelegând lucrurile, vei putea ajunge să-ți înjumătățești costurile per rezultat, ceea ce poate duce o dublare sau o triplare a profitului. Ar putea să pară nerealist, însă nu este imposibil. Cel mai grav este când promovarea pe Facebook sunt bani aruncați pe fereastră, ele negenerându-ți niciun profit sau când costurile îți depășesc profitul. Eu am creat cursul Facebook ADS Academy, datorită cererii în acest sens. Foarte mulți oameni vor să vadă video în acțiune, cum să facă ușor promovarea pe Facebook, cum să optimizeze o reclamă, cum să aleagă audiența. Practic, vorbim de videouri în acțiune, cu date reale, cu cifre reale, pe piața din România. În același timp este o abordare structurată care-ți permite să avansezi destul de repede de la începător la avansat. Vezi detalii despre cursul Facebook prin click aici (este un curs online).

Există și varianta în care apelezi la o agenție sau la un specialist. Și aceasta este o alegere bună, pe care o recomand.
Evident, trebuie să-ți alegi cu grijă agenția. Eu chiar și în acest caz propun managerilor, antreprenorilor sau specialiștilor în marketing să parcurgă cursul online Facebook ADS Academy, pentru că a avea o viziune clară și completă asupra opțiunilor Facebook. Mai mult, în acest caz se eficientizează foarte mult comunicarea cu o agenție.
Mai mult, vei ști la ce să te uiți cât ei îți fac reclamele, vei ști ce să analizezi, vei ști ce întrebări să pui și poți veni cu sugestii pertinente. Chiar și pentru mine și pentru o agenție este destul de greu să ruleze o campanie profitabilă dacă nu-ți cunoaște businessul.

Opinia mea este că persoana care cunoaște cel mai bine businessul ar trebui să cunoască (chiar dacă nu implementează), cum funcționează promovarea pe Facebook.

Primul lucru și cel mai important pe care-l vei face tu sau o agenție este testarea. Acum, nu mai există adevăr absolut, este nevoie să lansezi reclame în paralel pentru a vedea care funcționează mai bine și apoi a aloca mai mult buget către reclamele care funcționează mai bine și a optimiza în permanență. Dacă ar fi să ofer un răspuns la întrebarea cum reduci costurile de promovarea pe Facebook aș zice așa:

  • Instruiește-te în permanență sau cere ajutorul specialiștilor (sau ambele)
  • Testează, măsoară, optimizează și devin-o mai bun în fiecare zi.

Detalii despre cursul Facebook ADS Academy găsești prin click aici.

Dacă vrei să participi la webinariile gratuite pe care le organizez, vezi prin click aici când organizez următorul webinar.

Despre agenții, aici fiind părerile destul de împărțite nu aș vrea să vin cu o recomandare fermă, alegerea îți aparține. De asemenea pe siteul Facebook vei găsi explicații destul de bune legate de promovarea pe Facebook, în ghidul de asistență pentru promotori. Eu am citit tot acest ghid și uneori mai revin la el dacă am vreun dubiu, singurul lucru care mie nu mi-a plăcut este că nu sunt videouri în acțiune cu cazuri reale să văd în acțiune cum sunt lucrurile. Dacă trebuie să citesc 3 pagini să aflu un lucru care ar putea să fie clar într-un video de 10 secunde…prefer video, dar aici ține de gust. Totuși în ghidul pentru promotori, este o resursă valoroasă pe care merită să o accesezi și să o folosești.

Sper că acum răspunsul la întrebarea: Cât costă reclama pe Facebook este mai clară și o să-ți fie de folos în viitor.

Lasă-mi feedbackul tău sau întrebările tale în rubrica comentarii!

Îți mulțumesc!

Marian Rujoiu

Filed Under: Articole, Marketing, Online marketing, Promovare Facebook Tagged With: cat costa promovarea pe Facebook, cat costa reclama pe facebook, facebook, Online Facebook, promovare facebook, promovare facebook pret, reclama facebook pret, reclama pe facebook pret

Articole recomandate:

De ce bitcoin are valoare?

De ce bitcoin are valoare?

De ce bitcoin? Bitcoin și criptovalute încep să fie un subiect la modă. “Dar de ce au valoare? Cum este posibil?

Cum scapi de dependente? – cu Bruno Medicina

Cum scapi de dependente? – cu Bruno Medicina

Afla din acest video cum scapi de dependente, oricare ar fi acestea. Vei descoperi mecansimul dependentelor si vei afla ce poti sa faci si tu

Inscriere la webinar Confirmată!

Îți mulțumim pentru înscrierea webinar! Înscrierea a fost efectuată cu succes! In următoarele minute o să primești și email de confirmare! Să ai o zi frumoasă!

Comments

  1. Cristina says

    August 25, 2017 at 11:27 AM

    sunt o mamica singura, cu un venit part-time de 600 ron lunar, dar am o pasiune:tarotul.
    in ultima vreme ma macina gandul de a transforma acest hobby intr-un venit extra sau de ce nu,intr-o mica afacere.intrebarea mea ar fi :cum te promovezi cand veniturile nu iti permit? In situatia mea cand vad scris 100euro,sper ca intelegeti ca ma ia ameteala.
    din experienta dumneavoastra,considerati ca pasiunea mea poate genera bani? va rog, doar o parere,sa stiu daca se merita sa imi mobilizez timpul si sa urmez aceasta cale.multumesc!

    Reply
    • Rujoiu Marian says

      August 26, 2017 at 10:08 AM

      Buna Crisina,
      O sa scriu si un articol despre cum te poți promova gratuit pe Facebook.
      Totodată, dacă nu dispui de resurse financiare, poate este foarte bine să înveți SEO (Search Engine Optimization). În acest caz este nevoie să învestești ceva timp de învățare și ceva timp de execuție.

      Reply
  2. Tezuka says

    October 5, 2017 at 4:36 AM

    Spune-mi te rog, daca stii o modalitate de a INCHIDE permanent butonul ala enervant si deceptiv pentru reclamele care au ca scop CLICKURI CATRE WEBSITE. Asta m-ar interesa cel mai mult. Am scris un articol, in suparare, si am trimis si la facebook support, o solicitare, sa-mi spuna cum sa scot butonul ala inselator si deceptiv.

    Este la mintea cocosului, sincer, ca un advertiser care vrea sa trimita clickuri la un site DINAFARA facebook-ului, sa nu aibe nevoie de like-uri pe o reclama.

    Stii vreo metoda, un script, ceva ?

    Reply
    • Rujoiu Marian says

      October 5, 2017 at 9:03 AM

      Buna,
      Din tot ce am descoperit eu legat de facebook, această opțiune nu am găsit-o nicăieri. Cred că este oțiune default și nu poate fi dezactivată.

      Reply
  3. Popescu Cristian says

    January 11, 2018 at 11:35 PM

    Buna ziua! Cum pot promova organizarea unui simpozion stiintific?

    Reply
    • Rujoiu Marian says

      January 14, 2018 at 5:29 PM

      1. alegand corect obiectivul (conversii)
      2. setand inteligent audienta potrivită
      3. testand
      4. optimizand reclamele

      Reply
  4. Seby says

    January 26, 2018 at 12:29 PM

    Bună.Dar oare posibilitatea recuperării unei sume de bani pentru o promovare ce nu a mai avut finalitate există? Mulțumesc frumos

    Reply
    • Rujoiu Marian says

      January 27, 2018 at 8:18 AM

      Nu inteleg, am nevoie de datelii. Facebook ti-a luat deja suma de pe card? Sau ce intelegi prin finalitate?

      Reply
  5. George says

    February 5, 2018 at 7:22 PM

    Salut, ai realizat vreun studiu comparativ intre costurile promovarii pe Facebook si a promovarii prin Google Adwords?

    Reply
    • Rujoiu Marian says

      February 6, 2018 at 9:27 AM

      Salut George,

      Nu am realizat un studiu comparativ. Este și destul de dificil de comparat, pentru că unele businesssuri se pretează mai bine pentru Google, altelele pentru Facebook. Eu cred ca este relevant numai dacă se face un studiu comparativ pe același business. Cunosc businessuri care au rezultate remarcabile pe Facebook si nu au pe google și invers. Apoi contează și cât de maestru ești in folosirea ambelor platforme. Poți crede, de exemplu, că google are costuri mai mari, însă ar putea să aibă legătură cu felul în care este făcută reclama.
      Sfatul meu, în general este să mergi pe ambele platforme și să accelerezi pe platforma care îți generează rezultate mai bune. Apoi dacă mergem la un nivel de profunzime și mai mare, fiecare platformă are punctele ei tarti și din nou este dificil de tras o concluzie.

      Reply
  6. Virgil I. says

    March 6, 2018 at 3:10 PM

    Salut Marian,

    Domeniul = instalatii electrice
    As vrea sa creez o pagina de Fb pentru societate si te rog sa-mi spui daca pentru o promovare simpla, in grupul de prieteni , doar prin postari punctuale , oferte saptamanale / lunare(dar doar ca poza/afis), …fara link cu transfer catre website (doar ca informare mai mult), se impune vreun cost? As vrea sa promovez societatea si in acest mod , dar sa nu fac ceva “ilegal”.
    Multumesc

    Reply
    • Rujoiu Marian says

      March 7, 2018 at 8:17 PM

      nici nu costa nici nu este ilegal sa faci ce-ti doresti tu 🙂
      Mult succes!

      Reply
  7. Mihai says

    March 24, 2018 at 9:09 AM

    salutare, am bagat pe facebook din gresala suma de 330 de lei, ai am in contul de promovari. daca dezactivez contul de promovari mi se restituie bani? mentionez ca sunt acolo reclamele sunt dezactivate, deci nu sunt taxat deloc

    Reply
    • Rujoiu Marian says

      March 26, 2018 at 9:03 PM

      ai platit in avans sau doar ai alocat buget? ai verificat daca ti-au fost luati banii de pe card?

      Reply
  8. DOBREAN IONUT says

    June 29, 2018 at 11:55 AM

    salut, intentionez sa imi deschid un magazin de piese auto online, concurenta e foarte mare si eu sunt constient de asta, cat ar trebui sa investesc in reclama pe facebook lunar sa imi atrag clienti ?

    Reply
    • Rujoiu Marian says

      July 2, 2018 at 11:17 PM

      Nu ofer cifre de acest gen pentru ca sunt multe variabile la mijloc. Important este să reușești să ai costuri mai mici decat profitul adus. Acest lucruri se fac din optimizarile reclamelor și audiențelor. Poti să reușești cu un buget de 100 E sa gasești formula sau poate uneori mai mult. Apoi este o chestiune de practică 🙂
      Mult succes

      Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Cauta in website

Vezi detalii Curs SEO


curs Facebook ADS
Vezi detalii Curs Facebok ADS


curs marketing
Vezi detalii Curs Marketing


ARTICOLE UTILE

  • Marketing
    • Online marketing
    • Optimizare Site
    • Promovare Facebook
    • Video marketing
    • Blog
  • Life coaching
  • Energia Pozitiva

LINKURI RAPIDE MEMBRII

  • ACCES MEMBRII:
    • Logare in contul tau
    • Cursurile tale
    • Contact
    • Afiliati
    • Termeni si conditii
    • Webinarii

Life University ® este marcă înregistrată la nivel comunitar.

Confidentialitate

  • Home
  • Termeni si conditii
  • Webinarii
  • Cursuri
  • Cursurile la care ai acces:
  • ANPC
  • Contact
  • Logare
  • Afiliati